English

بادامی:

منطقه ویژه اقتصادی جهان آباد آماده واگذاری به تولیدکنندگان است

مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی همدان از واگذاری منطقه ویژه اقتصادی جهان آباد به تولیدکنندگان خبر داد.

منطقه ویژه اقتصادی جهان آباد آماده واگذاری به تولیدکنندگان است

به گزارش خبرگزاری موج همدان، در جلسه تسهیل در امور تولید که با حضور پور مجاهد، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار همدان برگزار شد، بادامی، مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی استان همدان گفت: 150هکتار از 1030هکتار اراضی منطقه ویژه اقتصادی جهان آباد آماده واگذاری به متقاضیان است.

 

منطقه ویژه اقتصادی جهان آباد آماده واگذاری به تولیدکنندگان است

وی افزود: علی رغم کمبود منابع با توجه به  رسالتی که برعهده داریم تمامی زیرساخت های لازم از قبیل راه دسترسی  در این 150هکتار تعبیه شده است که امیدواریم هرچه سریع تر شاهد حضور سرمایه گذاران در منطقه ویژه اقتصادی جهان آباد باشیم.

بادامی گفت: در حوزه صنایع کوچک نیز اقدامات جهادی وموثری در راستای کمک به رونق تولید وحمایت از تولید کنندگان استان انجام شده است که در صورت تخصیص اعتبار لازم از سوی سازمان برنامه وبودجه استان به شرکت شهرک های صنعتی می توانیم گامهای موثرتری برداریم.

بادامی در خصوص بخشی از اقدامات انجام شده گفت: بازدیدو بازاریابی، تامین مالی، توسعه کار آفرینی، وتوسعه صنعتی از مواردی است که توسط این شرکت در حمایت از تولید استان در حال انجام است.

بادامی 1

مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی همدان افزود: حضور در نمایشگاه های خارجی در کشورهای روسیه ،عراق وترکیه، کسب پاویون اختصاصی در کشورروسیه به مدت چهار سال مداوم، برگزاری  5 نمایشگاه توانمندی صنایع کوچک ومتوسط استان ،برگزاری سالانه 150کارگاه آموزشی با حضور اساتید بزرگ در حوزه صنعت برای واحدهای تولیدی وبعضا در خود واحدهای تولیدی استان از دیگر کارهای انجام شده توسط این شرکت برای رونق تولید بوده است.

وی در خصوص خوشه های صنعتی نیز گفت: 42نقطه دارای پتاسیل برای خوشه صنعتی در استان شناسایی شده است که از این 42نقطه 18 نقطه  پتانسیل خوشه شدن ،11نقطه مطالعه امکان سنجی آنها انجام شده و4خوشه صنعتی نیز در فاز عملیاتی شدن قرار دارد.

بادامی با اشاره به منطقه ویژه اقتصادی جهان آباد و اینکه امسال خوشه صنعتی کشمش ملایر به عنوان خوشه برتر ملی انتخاب شد افزود: خوشبختانه حوزه فن بازار استان همدان هم جزء 11فن بازار موفق منطقه ای است .

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه