English

رئیس اداره ورزش و جوانان اردبیل خبر داد:

اجرا بیش از ۲۰ برنامه به مناسبت دهه کرامت در اردبیل

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان اردبیل از برگزاری بیش از ۲۰ برنامه فرهنگی ورزشی در دهه کرامت خبر داد.

 اجرا بیش از ۲۰ برنامه به مناسبت دهه کرامت در اردبیل

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، جمال پیله ور صبح امروز در جمعه خبرنگاران گفت:ویژه برنامه های دهه کرامت با آذین بندی ،نصب بنر و پوستر به مناسبت روز دختر و پخش شیرینی به مراجعین از روز ۱۳ تیر ماه در اداره ورزش و جوانان شروع شد.

وی ادامه داد: در طول دهه کرامت ،تجلیل از دختران ورزشکار نمونه شهرستان اردبیل ، برگزاری کارگاه آموزش مهارت های زندگی قبل از ازدواج (ویژه دختران) غبار روبی آستان امامزاده سید صالح و تجلیل از دختران شهدای مدافع حرم به مناسبت روز عفاف و حجاب ، برگزاری همایش صبحگاهی بانوان ،همایش پیاده روی دور دریاچه شورابیل و برگزاری یک دوره مسابقه اسکیت دختران در سالن حجاب از دیگر برنامه های اداره ورزش و جوانان با همکاری هیات های ورزشی شهرستان اردبیل بود که در جهت گرامیداشت دهه کرامت برگزار شد.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان اردبیل با اشاره به برگزاری دهمین جلسه کمیته تخصصی ستاد ساماندهی امور جوانان  در دهه کرامت ، موضوع این جلسه به ازدواج جوانان اختصاص و با دستگاه های عضو ستاد ساماندهی امور جوانان راهکارهای ازدواج آسان  و ترویج آن در جامعه بررسی شد.

پیله ور:برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی در منطقه گردشگری سردابه را از جمله ویژه برنامه های دهه کرامت در جهت توزیع متوازن برنامه های ورزشی بین مناطق مختلف شهرستان اردبیل از جمله بخش ها و دهستان ها عنوان کرد.

وی افزود: برگزاری جشن و مراسم مولودی خوانی در استادیوم تختی با حضور مسئولین ورزش استان و شهرستان، اعضای هیات های ورزشی شهرستان اردبیل، سازمان های مردم نهاد  و برگزاری مسابقات  ورزشی متنوع بین کارکنان اداره ورزش و جوانان و اهدای کمک هزینه سفر به مشهد مقدس به منخبان این رقابت ها را از دیگر برنامه های اداره ورزش و جوانان شهرستان اردبیل در طول دهه کرامت بیان کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه