English

دادستان عمومی و انقلاب اردبیل:

حفظ حریم راه ها صیانت از سرمایه ملی است

دادستان عمومی و انقلاب اردبیل گفت: حفظ و نگهداری حریم راهها صیانت از سرمایه ارزشمند ملی است.

حفظ حریم راه ها صیانت از سرمایه ملی است

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، عبدالله طباطبائی دادستان عمومی و انقلاب اردبیل در دیدار با مدیرکل ومعاونین اداره کل راهداری وحمل و نقل جاده استان،مدیران شرکت ها و انجمن های حمل و نقل کالا و مسافر استان حمایت همه جانبه دستگاه قضائی از اقدامات راهداران دیار سبلان در حفاظت و صیانت از حریم راه ها یادآور شد و بر ایمن سازی محورها،حذف نقاط حادثه خیز،نظارت ویژه بر عملکرد شرکت های حمل و نقل کالا و مسافر و رعایت قانون در حفظ حریم راهها تاکید کرد.

وی افزود:حضور مستمر گشت های پلیس و راهداری در جاده های استان در کنار سایر اقدامات فرهنگ سازی رانندگی،هوشمند کردن جاده هاو بحث های زیرساختی باعث کاهش تلفات و تصادفات خواهد شد.

دادستان عمومی و انقلاب اردبیل با بیان اینکه برای رشد و توسعه همه جانبه استان اردبیل همه باید در میدان عمل باهمه توان تلاش کنند افزود:تشکیلات قضائی استان در کنار سایر دستگاهها از سرمایه گذاران برای ایجاد اشتغال و رونق تولید حمایت می کند.

در این دیدار مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان اردبیل نیز حفظ و نگهداری حریم راه را خط قرمز راهداری دانست و گفت:در سه ماه نخست سال جاری راهداران پرتلاش توانستند از 85 مورد تجاوز به حریم و ساخت و ساز غیرمجاز با قاطعیت جلوگیری کنند.

علی رحمتی فعالیت 146 شرکت حمل و نقل کالا و مسافر در استان را خاطر نشان کرد و گفت : سالانه بیش از 3 میلیون 600 هزارتن کالا و حدود 2 میلیون نفر مسافر توسط ناوگان عمومی حمل و نقل کالا و مسافر جابجا می شود.

دبیر کمیسیون مدیریت اجرائی ایمنی حمل و نقل استان اردبیل با قدردانی از حمایت های دستگاه قضائی و دادستانی اردبیل از اقدامات راهداران تصریح کرد:از 25 نقطه حادثه خیز شناسایی شده در محورهای مواصلاتی استان 8 مورد اصلاح شده،8 نقطه درحال اقدام است و 9 مورد دیگر نیز پس از ابلاغ اعتبار در دستور کار قرار خواهد گرفت.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه