English

امام جمعه اردبیل:

امنیت جامعه در گرو فعالیت دستگاه قضایی است

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل گفت: امنیت جامعه در گرو فعالیت دستگاه قضایی است.

امنیت جامعه در گرو فعالیت دستگاه قضایی است

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، آیت‌الله سید حسن عاملی صبح امروز در آیین تودیع و معارفه دادستان های عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل با بیان اینکه امنیت جامعه در گرو فعالیت دستگاه قضایی است اما نباید صرفا این نهاد مسئول عدالت گستری قلمداد شود، اظهار کرد: مشروعیت حکومت نیز در دست دستگا قضا است و اینکه اقامه حق شود و یا دفع باطل مسئولیت خطیر دستگاه قضا است.

وی افزود: اگر جامعه دستخوش بی عدالتی شود معنی ندارد که روحانیت خطبه بخواند و نباید غفلت در عدالت گستری چنین شرایطی را فراهم سازد.

امام جمعه اردبیل با اشاره به عدم توفیق در بازدارندگی جرایم گفت: این حجم پرونده در دستگاه قضایی زیبنده نظام نیست و باید مجلس، دستگاه قضا، دولت و همه و همه وارد کار شوند و این در حالی است که متاسفانه برخی نهادها غافل هستند.

عاملی با اذعان به تلاش‌های مطلوب صورت گرفته افزود: یکی از برنامه‌های دشمن این است که نگاه مردم به دستگاه قضایی تغییر یابد و همه ملت برای رسیدن به نقطه بازدارندگی مسئول هستند.

وی خواستار مقابله با فساد و برخی آلودگی ها در سیستم اداری شد و تصریح کرد: خواسته اصلی ما از دستگاه قضایی رسیدگی به مشکلات و خواسته های مردم و مقابله با جرایم و مفاسد است.

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه