English

رئیس هیئت کشتی استان کردستان:

سرانه فضای ورزش کشتی در کردستان کم است

رئیس هیئت کشتی کردستان گفت: سرانه فضای کشتی با توجه به محبوب و فعالان بودن این این رشته ورزشی در کردستان بسیار کم است.

سرانه فضای ورزش کشتی در کردستان کم است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کردستان، جمشید خیر آبادی در نشست خبری با خبرنگاران‌ با اشاره به فعالیت های هیئت کشتی کردستان اظهار داشت: بمنظور بهبود فضای ورزش کشتی از پنجم فروردین ماه امسال عملیات عمرانی در خانه کشتی کردستان شروع شده است.

خیرآبادی با تاکید بر اینکه هیچ کمکی به هیئت کشتی استان نشده است ادامه داد: خوابگاه خانه کشتی به ۲۶ تخت برای استفاده ورزشکاران مدعو و مهمانان مجهز شد.

وی ادامه داد: در حال برنامه ریزی برای احداث و راه اندازی یک سالن بدنسازی بمنظور ایجاد یک منبع درآمد پایدار و واگذاری به بخش خصوصی هستیم.

رئیس هیئت کشتی کردستان با اعلام تحول جدید در ورزش بانوان گفت: برای اولین بار و بصورت رایگان رشته کشتی بانوان در کردستان راه اندازی شده است و در حال حاضر در مجموعه ورزشی استقلال سنندج هر روز از ساعت ۱۳ تا ۱۵ تمرین می کنند.

خیرآبادی افزود: مربیگیری این کلاس ها توسط سلما نوری که دارای مدرک مربیگری است و سابقه چند مدال کشوری را در کارنامه خود دارد، برگزار می شود.

وی با بیان اینکه اکنون حدود ۱۵ نفر در بخش کشتی بانوان در حال فعالیت هستند اضافه کرد: بانوان می توانند این رشته ورزشی را به میان خانواده ها ببرند.

وی اظهار داشت: بانوان و رسانه ها نقش موثری در جذب استعدادها و توسعه هرچه بیشتر این رشته ورزشی پهلوانی و قهرمانی دارند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه