English

مریم امیری خبر داد:

پرداخت تمامی مطالبات دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان

مدیر درمان تامین اجتماعی هرمزگان گفت: سازمان تامین اجتماعی تمامی مطالبات دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان و مراکز دولتی آن را تا پایان شهریورماه سال 97 تسویه کرد.

پرداخت تمامی مطالبات دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، مریم امیری گفت: بیمارستان خلیج فارس، پلی کلینیک ولیعصر و درمانگاه بعثت در بندرعباس به صورت رایگان به دارندگان بیمه تامین اجتماعی خدمات ارائه می دهند.

مدیر درمان تامین اجتماعی هرمزگان در خصوص اقدامات انجام شده در یک سال گذشته تصریح کرد: سازمان تامین اجتماعی هرمزگان مطالبات دانشگاه علوم پزشکی و مراکز دولتی آن  را تا پایان شهریورماه سال 97 پرداخت کرده است

امیری افزود: در سال گذشته 117 هزار مراجعه به اورژانس بیمارستان خلیج فارس داشتیم و خوشبختانه در بخش خدمات رسانی اورژانس در رتبه دوم کشوری قرار گرفتیم.

مدیر درمان تامین اجتماعی افزود: به مناسبت هفته‌ی تامین اجتماعی، بخش ام آر آی بیمارستان خلیج فارس در بندرعباس راه اندازی می‌شود.

وی در خصوص طرح درگاه خدمات غیر حضوری گفت: با توجه به گسترش خدمات غیر حضوری سازمان تامین اجتماعی این سامانه تمامی سرویس‌های موجود و همچنین خدمات غیر حضوری جدید سازمان را در یک درگاه یکپارچه و در جای خود قرار داده  و این طرح از 29 فروردین ماه سال جاری در استان به صورت پایلوت در حال اجرا است.

امیری اضافه کرد: تجهیزات 265 تختی بیمارستان خلیج فارس را به 285 تخت می رسانیم و در بخش های ویژه آرامش بیمار و نحوه ی خدمات رسانی از جمله عوامل مهمی است که به آن توجه بسیاری داشتیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه