English

کیامرث برخورداری خبر داد؛

انجام بیمه کارگران ساختمانی با ثبت نام در سامانه رفاهی

سرپرست اداره کل تعاون وکار هرمزگان گفت: با توجه به ظرفیت باقیمانده موجود برای استفاده از این مزایای بیمه تامین اجتماعی در هرمزگان کارگران ساختمانی می توانند برای بیمه شدن در سامانه رفاهی ثبت نام کنند.

انجام بیمه کارگران ساختمانی با ثبت نام در سامانه رفاهی

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، کیامرث برخورداری بیان کرد: کارگران ساختمانی در استان با توجه به ظرفیت باقیمانده موجود برای استفاده از این مزایای بیمه تامین اجتماعی، می‌توانند با مراجعه به سامانه خدمات رفاهی به نشانی ​www.samanehrefah.ir ​نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

وی افزود: از مجموع سهمیه استان هرمزگان، تاکنون 12 هزار و 629 نفر بیمه پردازی فعال دارند و حدود 5 هزار نفر باقیمانده باید برای ثبت نام اقدام و پس از انجام مراحل و احراز اشتغال، از مزایای بیمه ای استفاده کنند.

سرپرست اداره کل تعاون، کار ورفاه اجتماعی هرمزگان با اشاره به اینکه کارگران ساختمانی از اقشار آسیب پذیر جامعه هستند، بیان داشت: بیمه کارگران ساختمانی یکی از برنامه های دولت در جهت حمایت از این قشر است و سازمان تامین اجتماعی با فراهم کردن زمینه بیمه پردازی این قشر، خدمت رسانی خود را به جامعه هدف گسترش داده است.

برخورداری اضافه کرد: این سامانه با هدف ثبت و پایش اطلاعات کارگران ساختمانی ایجاد شده و روند کار سامانه به این شکل است که افراد اطلاعات خود و افراد تحت تکفلشان را در این سامانه به ثبت برسانند.

وی اظهارداشت: پس از ثبت نام در سامانه مذکور، فرایند احراز شرایط و اعتبارسنجی اطلاعات متقاضیان از طریق تایید اولیه سامانه، استعلام و بازدید میدانی توسط بازرسان و ثبت آن در سامانه و تایید مجدد توسط شعبه های سازمان تأمین اجتماعی از طریق سامانه صورت گرفته و نتیجه به واجدان شرایط اطلاع رسانی خواهد شد.

به گزارش موج، کارگران ساختمانی در صورت ثبت‌نام در این سامانه از مزایای بیمه‌ای و درمانی تامین اجتماعی و پرداخت هزینه‌های مربوط به حوادث و بیماری‌ها، پرداخت مستمری از کارافتادگی کلی و جزیی ناشی از کار و پرداخت مستمری بازنشستگی و فوت در چارچوب قانون تامین ‌اجتماعی بهره‌مند می‌شوند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی