English

مدیرعامل آبفای هرمزگان مطرح کرد؛

پیشرفت ۳۴ درصدی طرح ایجاد تاسیسات فاضلاب میناب

مدیرعامل آبفای هرمزگان از پیشرفت 34 درصدی طرح ایجاد تاسیسات فاضلاب در شهرستان میناب خبر داد.

پیشرفت 34 درصدی طرح ایجاد تاسیسات فاضلاب میناب

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، امین قصمی اظهار داشت: اجرای طرح تاسیسات فاضلاب میناب از سال 1381 آغاز و طول خط انتقال آن 7.69 کیلومتر در نظر گرفته شده است که با چهار ایستگاه پمپاژ و حداکثر دبی 22 هزار و 861 متر مکعب در روز بیش از 10 هزار نفر را تحت پوشش قرار خواهد داد.

قصمی میزان پیشرفت فیزیکی کلی این طرح را 34 درصد خواند و بیان داشت: پروژه تصفیه خانه فاضلاب میناب در بخش ابنیه 95 درصد، تاسیسات مکانیکی 70 درصد، تاسیسات برقی 3.2 درصد پیشرفت داشته و 37 کیلومتر از شبکه و خط انتقال فاضلاب آن اجرا شده است.

مدیرعامل آبفای هرمزگان طول شبکه اصلی و فرعی این طرح را 326 کیلومتر عنوان کرد و افزود: فاز یک و دو تصفیه‌خانه فاضلاب به ظرفیت 15 هزار و 240 متر مکعب با پیشرفت فیزیکی 70 درصد در حال انجام است.

وی اعتبار هزینه شده تا پایان سال 97 برای این طرح را 420 میلیارد ریال ذکر کرد و ادامه داد: با جدیت پیگیر هستیم تا مرحله نخست تصفیه‌خانه را وارد مدار کنیم و برای این منظور قرارداد ۳۶۰ میلیارد ریالی منعقد شده است.

قصمی در پایان دغدغه‌های مردم و مسئولان شهرستان میناب در موضوع ساماندهی فاضلاب میناب را به حق خواند و اظهار داشت: ما خدمت‌گذار مردم هستیم و از هر انتقادی در راستای بهبود سطح خدمت‌رسانی استقبال کنیم و امیدواریم تمام دستگاه‌های مرتبط نیز در این راه به وطایف ذاتی خود عمل کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه