English

وزیر بهداشت قول داد؛

بیمارستان رودان به سی تی اسکن مجهز می شود

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در خصوص رفع کمبود ها و نیازهای بیمارستان امام علی (ع) رودان از جمله خرید یک دستگاه سی تی اسکن قول مساعد داد.

بیمارستان رودان به سی تی اسکن مجهز می شود

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در سفر خود به استان کرمان که از طریق فرودگاه بندرعباس جهت بازدید از شهرهای جنوبی کرمان عزیمت کرده بود در مسیر بندرعباس به منوجان و کهنوج از بیمارستان امام علی (ع) شهرستان رودان در هرمزگان نیز سرزده بازدید کرد.

نمکی، و هیئت همراه با حضور در بیمارستان امام علی (ع) رودان پس از دیدار و گفتگو با کارکنان بخش اورژانس از بخش های مختلف این بیمارستان بازدید کرد؛ و از روند خدمات رسانی به بیماران و کمبودها نیز مطلع شد.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در این بازدید یک ساعته با عیادت از بیماران بستری در بخش اورژانس و دیدار با همراهان آنان خدمت به بیماران را ارزشمند و کاری خداپسندانه دانست.

وی احترام و ارج نهادن به بیماران را به منزله حفظ حرمت انقلاب دانست؛ و از کارکنان مراکز درمانی خواست در ارائه خدمت به بیماران نهایت سعی و تلاش صادقانه داشته باشند.   

وی، ضمن گفتگو با رئیس دانشگاه، مدیریت بیمارستان، بیماران و همراهان در جریان روند و کیفیت خدمات رسانی به بیماران قرار گرفت؛ و در خصوص رفع کمبود ها و نیازهای این مرکز درمانی از جمله خرید یک دستگاه سی تی اسکن قول مساعد داد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی