English

سعید نمکی:

زحمات زیادی در جمهوری اسلامی برای توسعه زیرساخت‌ها کشیده شده است

وزیر بهداشت گفت: زحمات زیادی در جمهوری اسلامی برای توسعه زیرساخت‌ها کشیده شده و مجموعه درمانی منوجان یکی از دستاوردهای بعد از انقلاب برای مردم منطقه است.

زحمات زیادی در جمهوری اسلامی برای توسعه زیرساخت‌ها کشیده شده است

به گزارش خبرگزاری موج، سعید نمکی ،  وزیر بهداشت امروز (10 تیر) در آغاز سفر دو روزه‌اش به استان کرمان و در حاشیه آیین افتتاح سی‌سی‌یو منوجان گفت: از سه دهه قبل روزها و شب‌های زیادی به دلیل مسئولیتی که در بهداشت کشور داشتم در بحث مالاریا در جنوب استان کرمان گذراندم.

وزیر بهداشت با بیان اینکه امروز توسعه بسیار چشمگیری این منطقه داشته است، بیان کرد: زحمات زیادی در جمهوری اسلامی برای توسعه زیرساخت‌ها کشیده شده و مجموعه درمانی منوجان یکی از دستاوردهای بعد از انقلاب برای مردم منطقه است.

وی با اشاره به بازدید و بررسی نیازها و تکمیل پروژه‌ها در شهر منوجان عنوان کرد: مجموعه درمانی منوجان خدمت قابل توجهی ارائه می‌کند برای تکمیل به ویژه بحث برق داریم کمک می‌کنیم که بتوانند خدمت بهتری به مردم ارائه کنند.

نمکی با بیان اینکه طرح ملی کنترل فشار خون به خوبی در این منطقه اجرا شده است، گفت: امیدواریم شاهد کاهش آمار بیماران قلبی، بیماران کلیوی و بیماران قلب و عروق در آینده باشیم.

وزیر بهداشت با بیان اینکه در ارتباط با توسعه بخش دیالیز منوجان دو ماشین دیالیز را تأمین می‌کنیم و زیرساخت‌هایی که برای تکمیل نیاز است را بررسی می‌کنیم، خاطرنشان کرد: از دیگر پروژه‌های بهداشتی درمانی جنوب کرمان بازدید و برای پروژه‌های نیمه‌کاره و افتتاحی برآورد و جمع‌بندی را خواهیم داشت و کمک‌هایی که لازم است برای مجموعه بسیج می‌کنیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه