English

شهردار اردبیل:

حمایت شورا و شهرداری از توسعه شبکه آب و فاضلاب بی‌نظیر است

شهردار اردبیل گفت: حمایتی که اعضای شورای شهر اردبیل و شهرداری از طرح‌های توسعه‌ای شبکه آب و فاضلاب در شهر اردبیل انجام می‌دهند بی‌نظیر و بی‌سابقه است.

حمایت شورا و شهرداری از توسعه شبکه آب و فاضلاب بی‌نظیر است

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل،حمید لطف‌اللهیان امروز در جمع خبرنگاران گفت:شورای شهر از محل تبصره سه و منابع دیگر به نیت رفاه مردم و توسعه شهر از طرح‌های آب و فاضلاب شهری حمایت می‌کند تا مردم در نقاط مختلف شهر نظیر کلخوران از آب شرب سالم و بهداشتی بهره‌مند شوند.

وی خاطرنشان کرد: ما به همراه اعضای شورای شهر در نشستی که با اهالی کلخوران داشتیم قول مساعد برای اجرای پروژه آبرسانی به این نقطه شهر را دادیم تا این نقطه تاریخی و مهم شهر اردبیل به جای استفاده از آب چاه از آب شهری استفاده کنند که خوشحالیم بعد از یک سال از دادن این وعده کار عملیاتی شده و به سرعت به پیش می‌رود.

شهردار اردبیل گفت: 50 درصد هزینه حفاری‌ها را شورا و شهرداری تخفیف داده و امیدواریم در نقطه مقابل این کمک شایان این مجموعه‌ها آب و فاضلاب شهری استان نیز بتواند تسهیل‌گری کرده و زمینه ارائه خدمات مطلوب‌تر به اهالی منطقه را به وجود آورد.

لطف‌اللهیان در مورد اقدام فنی شرکت آب و فاضلاب شهری در عبور لوله آب از خیابان عطایی و مشکل به وجود آمده برای صاحبان قطعات واگذار شده در این منطقه تصریح کرد: در نقطه مقابل این کار غیرفنی شرکت آبفای شهری استان ما نمی‌توانیم نسبت به تغییر و تعویض نقشه اقدام کنیم و ضرورت دارد هر چه سریعتر شرکت آبفای استان نسبت به جابجایی لوله‌ها در خیابان عطایی اقدام کند.

وی ادامه داد: اخیرا این شرکت به همکاران ما اعلام کرده است که در قبال پرداخت خسارات و هزینه ی میلیارد و 500 میلیون تومانی اقدام به جابجایی لوله آب در این منطقه خواهد کرد و البته این کار در ازای پرداخت نقدی رقم محاسبه شده و همچنین اجرای پروژه در فصل پائیز خواهد بود.

شهردار اردبیل دلیل طولانی شدن اجرای پروژه مشارکتی تیراژه را همین مشکل وجود لوله آب در آن منطقه اعلام کرد و گفت: در قبال تخفیف 900 میلیون تومانی شورا و شهرداری انتظار داریم تا شرکت آب و فاضلاب شهری استان مشکل جابجایی لوله را در خیابان عطایی و محل اجرای پروژه تیراژه رفع کند تا زمینه برای جلب رضایت مردم فراهم آید.

لطف‌اللهیان تصریح کرد: با تاکید اعضای شورای شهر قرار است 300 میلیون تومان از بابت هزینه حفاری از سوی شرکت آبفای شهری استان به شهرداری پرداخت شود که البته در نقطه مقابل این پرداختی شهرداری و شورای شهر در همراهی مردم سعی کرده تا تخفیف 50 درصدی را نیز اعمال کند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی