English

شهردار اردبیل:

شهرداری اردبیل آمادگی خود را برای برگزاری تمامی رویدادهای ورزشی اعلام می‌کند

شهردار اردبیل با بیان اینکه مسابقات و رویدادهای ورزشی بر پویایی و نشاط جوانان تاثیر دارد، گفت: همواره شهرداری اردبیل آمادگی خود را برای برگزاری تمامی رویدادهای ورزشی اعلام می‌کند.

 شهرداری اردبیل آمادگی خود را برای برگزاری تمامی رویدادهای ورزشی اعلام می‌کند

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل،حمید لطف‌اللهیان امروز در جمع خبرنگاران با اشاره مسابقات و رویدادهای ورزشی بر پویایی و نشاط جوانان تاثیر دارد، گفت: همواره شهرداری اردبیل آمادگی خود را برای برگزاری تمامی رویدادهای ورزشی اعلام می‌کند.

وی افزود: به منظور میزبانی شایسته و مناسب از این رویداد ورزشی، شهرداری اردبیل در کنار نهادهای مربوطه است تا اردبیل همچون سال‌های گذشته سربلند از این مسابقات دربیاید.

شهردار اردبیل از آمادگی شهر برای برگزاری این مسابقات خبر داد و گفت: سازه‌های تبلیغات محیطی، بیلبوردها و استندها به منظور اطلاع‌رسانی در اختیار اداره ورزش و جوانان اردبیل قرار گرفته است.

لطف‌اللهیان تصریح کرد: زیباسازی فضا و چهره شهر نیز در دستور کار قرار دارد و بیش از 20 هزار بوته گل طبیعی ظرف یک هفته در شهر توسط نیروهای فضای سبز شهرداری اردبیل کاشته خواهد شد.

شهردار اردبیل بیان کرد: توسعه و رونق گردشگری همسو با ارایه بهتر خدمات شهری بوده و شهرداری اردبیل برخود وظیفه می‌داند تمهیدات و اقدامات لازم برای برگزاری این رویداد ورزشی را به درستی انجام دهد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه