English

شهردار اردبیل مطرح کرد:

پروژه های سلامت محور شهری را اجرا می کنیم/ ضرورت ارتقای سواد سلامتی در شهروندان

شهردار اردبیل در جلسه مشترک با رئیس علوم پزشکی استان اردبیل گفت: شهرداری اردبیل سعی دارد به منظور تامین سلامت شهروندان از پروژه هایی که از جنس سلامت محور هستند، استقبال کرده و در چهارچوب قوانین و فرآیندهای مشخص، آنها را عملیاتی کند.

پروژه های سلامت محور شهری را اجرا می کنیم/ ضرورت ارتقای سواد سلامتی در شهروندان

به گزارش خبرگزلری موج اردبیل،حمید لطف اللهیان امروز در جلسه مشترک با رییس علوم پزشکی استان اردبیل که باهدف انعقاد تفاهم نامه سالانه مبنی بر ارتقای سلامت شهروندان برگزار شد، تصریح کرد: با توجه به ضرورت ارتقای سطح آگاهی و سواد سلامت شهروندان، بایستی تمامی نهادها از جمله شهرداری  آموزش وپرورش و صدا وسیما پای کار بیایند.

وی گفت: چنانچه تفاهم نامه‌ها ارکان و ساختار مشخصی نداشته و بدون برنامه ریزی دقیق به امضای طرفین برسد، در نهایت اهداف محقق نشده و نتیجه ای حاصل نخواهد شد.

شهردار اردبیل با اشاره به اینکه برنامه های متعدد ورزشی و فرهنگی توسط سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری اردبیل اجرا می شود گفت: در سال گذشته بیش از ۲ هزار ساعت برنامه توسط این سازمان در فرهنگسراها و سطح شهر برگزارشده که این خود نشانگر تلاش شهرداری اردبیل برای ارتقای سلامت شهروندان اردبیل است.

وی افزود: پروژه های سلامت محور زیادی از جمله رینگ سلامت در شورابیل ،پیاده راه ارتش و پیاده راه عالی قاپو در سال های گذشته در اردبیل اجرا شده و این نشان از اهتمام جدی مجموعه مدیریت شهری در ارتقا سلامت شهروندان است.

لطف اللهیان با بیان اینکه مفاد تفاهم نامه بسیار شفاف و در حقیقت همان مطالبات و مشکلات مردمی است افزود: این اقدام از سوی علوم پزشکی اردبیل در راستای تامین سلامت شهروندان قابل تقدیر است و حسب اطلاعات و آمارهای ارائه شده از جانب علوم پزشکی، سال آتی برنامه ها و پروژه های خود را بر همین مبنا اجرا می‌کنیم.

وی ادامه داد: هیچ تردیدی نیست که شهرداری اردبیل اقدامات خود را برمبنای ارتقای سلامت عمومی انجام داده و اجرای پروژه هایی که از جنس سلامت محور هستند را در دستور کار خود قرار می‌دهد.

لطف اللهیان همچنین به فعالیت پنج فرهنگسرا در هر ۵ منطقه شهر اشاره کرد و گفت: برنامه ها و کارگاههای آموزشی باهدف ارتقا سطح آگاهی شهروندان بخصوص بانوان در حال اجرا است که امیدواریم شهروندان باحضور در فرهنگسراها و استقبال از برنامه های ورزشی فرهنگی و اجتماعی  بتوانند سطح کیفیت زندگی خود را افزایش دهند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه