English

شهردار اردبیل:

تجهیزات شهرداری در کنار ورزش و جوانان مهیای برگزاری مطلوب این رویداد در اردبیل است

شهردار اردبیل گفت:تمامی امکانات و تجهیزات شهرداری در کنار ورزش و جوانان مهیای برگزاری مطلوب این رویداد در اردبیل است.

تجهیزات شهرداری در کنار ورزش و جوانان مهیای برگزاری مطلوب این رویداد در اردبیل است
به گزارش خبرگزاری موج اردبیل،حمید لطف‌اللهیان امروز در جمع خبرنگاران گفت:  تمامی امکانات و تجهیزات شهرداری در کنار ورزش و جوانان مهیای برگزاری مطلوب این رویداد در اردبیل است، مکان‌های گردشگری و تفریحی اردبیل از جمله شورابیل برای پذیرایی از میهمانان آماده شده به طوری که ما آماده میزبانی و برپایی ضیافت در این مجموعه برای میهمانانی هستیم که در این رویداد تلاش می‌کنند تا از جاذبه‌های گردشگری شهر اردبیل دیدن کنند.

وی ادامه داد: این روزها ایام پرمشغله‌ای را در راستای استفاده بهینه از ایام فصل کاری در اردبیل سپری می‌کند،  ما خوشبختانه در طول برگزاری این مسابقات هیچ عملیات عمرانی را در محدوده ورزشگاه رضازاده اردبیل نخواهیم داشت.

شهردار اردبیل برگزاری لیگ والیبال ملت‌های جهان در اردبیل را فرصتی استثنائی در معرفی جاذبه‌های اردبیل در سطح جهانی و بین‌المللی دانست و یادآور شد: با همکاری ورزش و جوانان آمادگی نصب المان‌ها و نمادهای این مسابقات را در میادین و خیابان‌های شهر داریم و در کنار آن سعی خواهیم کرد در روزهای آینده هر چند با تاخیر تقویت تبلیغات محیطی را به شکل گسترده و وسیع انجام دهیم.

لطف‌اللهیان معرفی ابنیه‌های تاریخی، جاذبه‌های طبیعی و مواهب خدادادی اردبیل را از دیگر مزیت‌های حضور ورزشکاران در اردبیل اعلام و تصریح کرد: ما حتی آمادگی برگزاری تورهای اردبیل‌گردی را برای میهمانان این رقابت‌ها داریم و شهرداری برای برگزاری برنامه‌های فرهنگی – هنری همراه با پذیرایی و برپایی ضیافت شام برای این میهمانان اعلام آمادگی می‌کند.

شهردار اردبیل ادامه داد: به میمنت برگزاری این رویداد و با هدف توسعه ورزش همگانی به ویژه ترغیب مردم به رشته والیبال سعی داریم تا چندین سالن ورزشی را در شهر اردبیل افتتاح کرده و در این زمینه همراه با برگزاری این رویداد در خدمت علاقمندان باشیم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه