English

همزمان با هفته قوه قضاییه؛

مرکز مراقبت الکترونیک زندانیان راه اندازی شد

معاون آمار و فناوری اطلاعات دادگستری کل استان اصفهان گفت: همزمان با هفته قوه قضاییه مرکز مراقبت الکترونیک زندانیان راه اندازی شد.

مرکز مراقبت الکترونیک زندانیان راه اندازی شد

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، محمدحسین آقایی بیان داشت: در اجرای مواد 252 و 557 قانون آیین دادرسی کیفری مصوب سال 1392 به همراه اصلاحات و الحاقات مرکز مراقبت الکترونیک قضایی همطمان با هفته قوه قضائیه راه اندازی گردید.

وی افزود:همچنین  پابند الکترونیک برای 3 نفر از زندانیان واجد شرایط که احکام ایشان قبلاً در محدوده شهری اصفهان صادر شده بود، نصب و فعال گردید.

معاون آمار و فناوری اطلاعات دادگستری کل استان اصفهان گفت: این طرح صرفاً جهت افراد واجد شرایط طبق قانون و شیوه نامه مزبور اجرا گردیده و کاهش مشکلات خانواده زندانیان و ارتقای حقوق شهروندی از جمله مزایای آن می باشد.

آقایی تأکید کرد: در این طرح زندانی بدون آنکه پابند وی قابل رؤیت باشد به زندگی روزانه خود در محدوده نظارتی تعیین شده توسط دادگاه مشغول می گردد در حالی که اطلاعات تردد او به طور پیوسته ثبت و مشاهده می شود و در صورت تخلف از محدوده نظارتی و عدم توجه به تدابیر و دستورات دادگاه، در حکم وی در این خصوص تجدیدنظر می شود.

معاون آمار و فناوری اطلاعات دادگستری کل استان اصفهان در پایان تصریح کرد: وضعیت حدود 30 زندانی متقاضی پابند الکترونیک در حال بررسی است و در صورت احراز شرایط مورد نیاز ظرف یک ماه آینده تحت نظارت الکترونیک قرار خواهند گرفت.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه