English

معاون خدمات مشترکین و درآمد آبفای استان اصفهان خبر داد؛

مشترکین کم مصرف بسته های تشویقی دریافت می کنند، پرمصرف ها جریمه

معاون خدمات مشترکین و درآمد آبفای استان اصفهان از اجرای طرح تشویق مشترکین کم مصرف و جریمه مشترکین پر مصرف آب در تابستان امسال در اصفهان خبر داد.

مشترکین کم مصرف بسته های تشویقی دریافت می کنند، پرمصرف ها جریمه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، رضا رضایی در جمع اصحاب رسانه به مناسبت هفته صرفه‌جویی مصرف آب گفت: براساس اعلام وزارتخانه الگوی مصرف آب ۱۴ مترمکعب اعلام شده است که اگر مشترکین آب به خوبی این الگو را رعایت کنند بسته‌های تشویقی در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به اینکه  74 درصد مصارف آب  در مجتمع های مسکونی است بیان داشت: 30 هزار نفر از مردم در این بخش فرهنگ‌سازی و  آموزش دیده اند.

رضایی بیان کرد: 90 درصد مشترکان آب دراصفهان در الگوی مصرف 20 متر بر مکعب در طول روز شرکت داشته‌اند.

 معاون خدمات مشترکین و درآمد آبفای استان اصفهان گفت: بر اساس بخشنامه جدید شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور، مشترکین مسکونی که مصرف آب سال گذشته آن ها زیر الگوی مصرف بوده است در صورت ادامه روند کاهش مصرف خود در ماه های خرداد، تیر، مرداد و شهریورماه سال جاری، مشمول تخفیف آب بهاء می شوند.

وی بیان کرد: در سال جاری اقدامات موثری در حذف قبض‌های کاغذی صورت گرفته است و همچنین درگاه USSD با شماره گیری #151522*6655* پرداخت قبض امکان پذیر شده است.

رضایی افزود: تمام خدمات شرکت آب و فاضلاب با استفاده از شماره 1522 در حال انجام است و نیاز به حضور مشترکان در مناطق مختلف شرکت آب و فاضلاب نیست.

وی با اشاره به جرائم در نظر گرفته برای مشترکین پرمصرف افزود: اگر مشترکین کاربری های غیر مسکونی بیش از ظرفیت قراردادی مندرج در قبض آب بهای خود، آب مصرف کنند حداقل سه برابر تعرفه آن کاربری جریمه خواهند شد.

معاون خدمات مشترکین و درآمد آبفای استان اصفهان اظهار داشت: استفاده از لوازم کاهنده مصرف آب، کاهش مدت زمان استحمام، باز نگذاشتن جریان مداوم آب، نصب سایه بان بر روی کولر و آبیاری باغچه و فضای سبز منازل در ساعات ابتدایی صبح یا پایانی شب از جمله روش های مدیریت مصرف بهینه آب است که شهروندان می توانند آن ها را به کار بسته تا مشمول جریمه های آب بهاء نشوند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه