English

کامران گردان در نشست با مدیر کل راه و شهرسازی استان همدان:

درایت می تواند مشکلات مسکن مهر را حل کند

رئیس شورای شهر همدان ضمن اشاره به اینکه مشکلات مسکن مهر در بوروکراسی اداری باقی مانده است، همفکری و همکاری شورا، شهرداری و راه و شهرسازی را ضروری خواند و صرف درایت لازم را راهگشای مشکلات مسکن مهر عنوان کرد.

درایت می تواند مشکلات مسکن مهر را حل کند

به گزارش خبرگزاری موج همدان، کامران گردان، رئیس شورای اسلامی شهر همدان در نشست با مدیر کل راه و شهرسازی استان همدان، ضمن اشاره به مشکلات بروکراسی و صرف درایت برای حل مشکل مسکن مهر،  ابراز کرد: همراهی اداره کل راه و شهرسازی با شورا و شهرداری همدان بسیاری از مشکلات حوزه مدیریت شهری در خدمت رسانی به مردم را حل کرده است.

مشکلات مسکن مهر همدان و لزوم  درایت برای حل مشکل

گردان به مشکلات مسکن مهر همدان اشاره کرد و یادآور شد: این مشکلات از سال های پیش به دلیل بروکراسی اداری باقی مانده که با درایت لازم می‌توان آن را حل کرد.

افراد بسیاری برای رفع مشکلات مسکن مهر به شورای شهر همدان مراجعه می‌کنندگردان اضافه کرد: افراد بسیاری برای رفع مشکلات مسکن مهر به شورای شهر همدان مراجعه می‌کنند که نیاز است با همفکری و همکاری شورا، شهرداری و راه و شهرسازی این مشکلات را حل کرد.

شهرداری به رفع موانع حقوقی پرونده کوثر اقدام کند

رئیس کمیسیون نظارت بازرسی و اداری شورای شهر همدان نیز با تاکید بر رفع مشکلات مساکن مهر، گفت: دو موضوع مهم مسکن مهر و تعاونی کوثر نیروی انتظامی از جمله مواردی است که نیاز به کمک شهرداری و راه و شهرسازی برای حل مشکل دارند.

سید مسعود عسگریان برگزاری جلسه‌ای برای رفع مشکلات مسکن مهر را خواستار و یادآور شد: بر اساس این جلسه مقرر شد صورت جلسه‌ای برای رفع مشکلات راه و شهرسازی و شهرداری تهیه شود تا این دو دستگاه اجرایی بتوانند مشکلات مدیریت امور شهری را حل کند.

عسگریان به مشکلات تعاونی نیروی انتظامی کوثر اشاره کرد و یادآور شد: این تعاونی مجوزهای لازم را اخذ کرده و باید بخشی از مشکلات جزئی را شهرداری و اداره کل راه و شهرسازی هر چه سریع‌تر مرتفع کنند تا اعضای تعاونی هر چه زودتر صاحب خانه شوند و در این راستا نیز شهرداری همچون گذشته نسبت به رفع موانع حقوقی پرونده اقدام کند.

وی تاکید کرد: باید با توجه به مباحث حقوقی مشکلات را با همکاری هم حل کنیم.

 رئیس شورای اسلامی شهر همدان در نشست با مدیر کل راه و شهرسازی استان همدان، ضمن اشاره به مشکلات بروکراسی و صرف درایت برای حل مشکل مسکن مهر،  ابراز کرد: همراهی اداره کل راه و شهرسازی با شورا و شهرداری همدان بسیاری از مشکلات حوزه مدیریت شهری در خدمت رسانی به مردم را حل کرده است.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه