English

کامران گردان در گفتگوی اختصاصی با موج مطرح کرد:

اتفاقی دردناک در ساختمان شورای شهر

رئیس شورای اسلامی شهر همدان در گفتگوی اختصاصی با موج، خبر از اتفاقی دردناک و ناگوار در ساختمان شورای شهر همدان، مبنی بر از دست دادن جان کودکی 6 ساله داد.

اتفاقی دردناک در ساختمان شورای شهر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج همدان، چند خبرگزاری به نقل از مدیر کل پزشکی قانونی استان همدان خبری مبنی بر درگذشت پسری 6 ساله بر اثر حادثه در منزلی مسکونی و نه در ساختمان شورای شهر همدان، منتشر کردند.

در پی اخبار ضد و نقیضی که در این خصوص منتشر شد، موج در پی کسب اطلاع درست موضوع، از کامران گردان ، رئیس شورای اسلامی شهر همدان صحت اتفاق را جویا شد.

گردان با تایید این اتفاق در ساختمان شورای شهر همدان، گفت: خبر مرگ کودک ۶ ساله بر اثر نقص آسانسور شورا شایعه بوده و تنها بی‌احتیاطی کودک منجر به وقوع این حادثه شده بود.

 وی  با بیان اینکه روز گذشته با توجه به تعطیل بودن ساعات اداری، تعمیرات موتورخانه ساختمان شورای شهر در دست انجام بود، اظهار داشت: هنگام انجام تعمیرات، فرزند یکی از کارکنان شورا، سر خود را داخل دریچه آسانسور برده بود که متأسفانه به دلیل برخورد وزنه آسانسور به سرش، این کودک جان خود را از دست داد.

خبرگزاری موج همدان، مراتب تاثر و اندوه خود را از این حادثه اعلام می دارد و از خداوند منان برای خانواده این کودک طلب صبر می کند.

آیا این خبر مفید بود؟
خبرنگار:
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه