English

حمید بادامی نجات مطرح کرد؛

انتخاب شهروندان برگزیده بدون توجه به موقعیت شغلی و اجتماعی

نایب رئیس شورای شهر همدان با اشاره به کمیته داوران شهروندان برگزیده، از انتخاب آن ها بدون توجه به موقعیت شغلی و اجتماعی شان یاد کرد.

انتخاب شهروندان برگزیده بدون توجه به موقعیت شغلی و اجتماعی

به گزارش خبرگزاری موج همدان، حمید بادامی نجات، نایب رئیس شورای اسلامی شهر همدان در جمع خبرنگاران، ضمن اشاره به انتخاب شهروندان برگزیده بدون توجه به موقعیت شغلی و اجتماعی اظهار داشت: از هر ناحیه استان یک نفر به عنوان شهروند برگزیده انتخاب شده است و در جشنواره سال گذشته از پاکبان تا یک پزشک تقدیر شده و انتخاب آنها فقط مختص به اقشار مرفه و یا خاص نبوده است.

 

تمام اقشار می توانند یک شهروند نمونه باشند

بادامی نجات ادامه داد: مشارکت،  یک مولفه شهروندی است و هر فردی که وظیفه شهروندی خود را به خوبی انجام داده باشد یک شهروند نمونه بوده چه بسا یک رفتگر باشد یا یک پزشک.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر همدان با اشاره به اینکه شاخص های کمی و کیفی جشنواره سال گذشته ۱۶ مورد بوده است، گفت: افراد منتخب جشنواره سال گذشته از تمامی اقشار بوده  وهیچ انتخاب تعصبی توسط داوران انجام نشده است.

بادامی‌نجات با بیان اینکه برخی از افراد در سال گذشته با وجود این که در شهر همدان سکونت نداشتند اما منتخب جشنواره بودند، تصریح کرد: شهروند واقعی و نمونه بودن مختص به سکونت در همدان نیست چه بسا بسیاری از افراد خارج از استان افتخاری برای این شهر تاریخی هستند.

وی مطرح کرد: در انتخاب شهروندان نمونه داوران بدون توجه به موقعیت اجتماعی، شغلی و بدون در نظر گرفتن اعتقادات یکایک آنها را با بررسی و مشورت انتخاب کرده‌اند، اظهارکرد: تمام اقشار می توانند یک شهروند نمونه باشند.

 

انتخاب شهروندان برگزیده بدون توجه به موقعیت شغلی و اجتماعی

بادامی نجات یادآور شد :تصمیم بر این است که برگزاری این جشنواره تا ۴ سال دیگر ادامه داشته باشد و امیدواریم که با مشارکت و همکاری اصحاب رسانه و مطبوعات در برگزاری شکوهمند این مراسم بتوانیم آن را سالیان متمادی ادامه دهیم.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر همدان در پایان ضمن اشاره به  انتخاب شهروندان برگزیده بدون توجه به موقعیت شغلی و اجتماعی اظهار داشت: از هر ناحیه استان یک نفر به عنوان شهروند برگزیده انتخاب شده است و در جشنواره سال گذشته از پاکبان تا یک پزشک تقدیر شده و انتخاب آنها فقط مختص به اقشار مرفه و یا خاص نبوده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه