English

حمید بادامی نجات مطرح کرد:

رویکرد کیفی به ورزش محلات

نائب رییس شورای اسلامی شهر همدان، رویکرد شورای پنجم را توسعه کیفی و استانداردسازی ورزش محلات عنوان کرد.

رویکرد کیفی به ورزش محلات

به گزارش خبرگزاری موج همدان، حمید بادامی نجات ،  نائب رییس شورای اسلامی شهر همدان روز شنبه در بازدید از زمین های ورزش محلات حاشیه شهر همدان اظهار داشت: توسعه ورزش در محلات مختلف شهر همدان از توجه ویژه ای در بین اعضای شورای اسلامی شهر همدان برخوردار است و ارتقا سطح کیفی و کمی فعالیت ها را مدنظر قرار داده ایم.

 

توسعه کیفی ورزش محلات

وی با تاکید بر لزوم توجه به زیرساخت های ورزش محلات به ویژه بهسازی زمین های فوتبال بیان کرد: هم اکنون زمین چمن منطقه دیزج نیاز به ترمیم و بهسازی دارد که دستور لازم جهت رفع نواقص آن صورت گرفت.

بادامی نجات خاطرنشان کرد: فوتبال یکی از رشته های محبوب در حاشیه شهر همدان است و خوشحالیم که شاهد تشکیل تیم ها در رده های سنی مختلف در بین محلات هستیم.

نائب رییس شورای اسلامی شهر همدان افزود: ورزش محلات همدان از جایگاه بسیار ویژه در سطح کشور برخوردار است و خادمان ورزش محلات داوطلبانه به توسعه رشته های پرطرفدار نظیر فوتبال تلاش می کنند.

وی خاطرنشان کرد: شورای پنجم خدمت به مردم را تنها رویکرد خود می داند و ترویج ورزش یکی از مهمترین برنامه ها در راستای سالم سازی و ارتقا سطح سلامت شهروندان به خصوص حاشیه شهر به شمار می رود.

عضو شورای اسلامی شهر همدان نیز در این بازدید گفت: ترویج ورزش در ابعاد همگانی و عمومی در بین خانواده های همدانی به عنوان یکی از مهمترین برنامه های شورا و مدیریت شهری است و بر همین اساس از برگزاری مسابقاتی که مخاطبان پرشماری دارد، استقبال می کنیم.

اکبر کاووسی امید افزود: ورزش کم هزینه ترین راه برای ارتقا سطح سلامت و نشاط اجتماعی است و شورای شهر توجه جدی به این بخش دارد.

وی بیان کرد: توجه جدی به توسعه ورزش در محلات حاشیه شهر داریم و برهمین اساس همراه با اعضای شورا از نزدیک با حضور در زمین ها، نسبت به پیگیری و تحقق خواسته ورزشکاران اقدام می کنیم.

در این بازدید مقرر شد وضعیت زمین چمن منطقه دیزج همدان اصلاح و نواقص آن برطرف شود.

هم اینک چهار هزار ورزشکار در ورزش محلات همدان فعالیت دارند.

نائب رییس شورای اسلامی شهر همدان روز شنبه در بازدید از زمین های ورزش محلات حاشیه شهر همدان اظهار داشت: توسعه ورزش در محلات مختلف شهر همدان از توجه ویژه ای در بین اعضای شورای اسلامی شهر همدان برخوردار است و ارتقا سطح کیفی و کمی فعالیت ها را مدنظر قرار داده ایم.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر