English

حمیدرضا طیبی:

علم و فناوری موتور پیشرفت کشور است

رئیس جهاد دانشگاهی با تاکید بر توانمندسازی هر چه بیشتر علم و فناوری در کشور، پرداختن به این مقوله را موتور پیشرفت کشور شمرد.

علم و فناوری موتور پیشرفت کشور است

به گزارش خبرگزاری موج همدان، حمیدرضا طیبی، رئیس جهاد دانشگاهی در آئین اختتامیه گردهمایی رؤسای واحدهای جهاد دانشگاهی کشور در همدان ضمن اشاره به اینکه علم و فناوری، موتور پیشرفت کشور است،  اظهار داشت:  امروزه جهاد دانشگاهی کشور به سطح بالای فرهنگی، علم و فناوری رسیده است و علاوه بر ساختارسازی فرهنگی، در عرصه‌های مختلف کشاورزی، صنایع نظامی، برق، تجهیزات نفتی و شبکه‌های تلویزیونی فعالیت و همکاری گسترده داریم.

 

 ضرورت امروز کشور، توانمندسازی علمی و فناوری، بیش از گذشته است

طیبی افزود: این فعالیت‌ها همسو با بیانیه گام دوم انقلاب و در جهت توانمندسازی علمی و فناوری گسترده‌تر در حال انجام است و با ظرفیت ایجاد شده، بدون تردید جهاد بزرگ برای ایران اسلامی در سطح جهان در حال شکل گرفتن است.

وی خاطرنشان کرد: امروزه علم و فناوری موتور پیشرفت کشور است و ضرورت پرداختن به این مهم بیش از گذشته احساس می‌شود.

 رئیس جهاد دانشگاهی یادآور شد: هم اکنون نیز در چارچوب بیانیه گام دوم انقلاب ضرورت ساخت ایران بزرگ را جزو اهداف خود می‌دانیم و بدون تردید روحیه انقلابی و جهاد علمی راهکار تبدیل ایران به الگوی نظام پیشرفته اسلامی در جهان است.

طیبی برنامه ریزی کلان در این عرصه را نیازمند اختصاص بودجه بزرگ دانست و گفت: انتظار ما سرعت بخشیدن در تصمیم گیری های کلان کشور است تا بتوانیم به هنگام عقد قراردادهای همکاری با سایر نهادها، توان علمی و فناوری خود را براساس زمانبندی مشخص انجام دهیم.

وی با اشاره به حمایت همه جانبه رهبر معظم انقلاب از فعالیت‌های دانش بنیان جهاد دانشگاهی گفت: در نشست اخیر با معظم له۳۱ فناوری پیشرفته را تقدیم کردیم و بودجه لازم نیز از صندوق توسعه کشور تأمین شد.

رئیس جهاد دانشگاهی تحریم‌های اعمال شده در پیشرفت کشور را بی اثر دانست و گفت: توان پیشرفت قابل توجهی داریم و از تحریم‌ها هرگز هراس نداریم.

رئیس جهاد دانشگاهی در آئین اختتامیه گردهمایی رؤسای واحدهای جهاد دانشگاهی کشور در همدان ضمن اشاره به اینکه علم و فناوری، موتور پیشرفت کشور است،  اظهار داشت:  امروزه جهاد دانشگاهی کشور به سطح بالای فرهنگی، علم و فناوری رسیده است و علاوه بر ساختارسازی فرهنگی، در عرصه‌های مختلف کشاورزی، صنایع نظامی، برق، تجهیزات نفتی و شبکه‌های تلویزیونی فعالیت و همکاری گسترده داریم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه