English

سرپرست فدراسیون والیبال:

شرایط و فضای سالن رضازاده اردبیل از سالن ارومیه مطلوب تر است

سرپرست فدراسیون والیبال گفت: سالن رضازاده اردبیل برای برگزاری مسابقات هفته چهارم جام ملت های جهان به صورت کامل آماده شده است و مطمئن هستم.

شرایط و فضای سالن رضازاده اردبیل از سالن ارومیه مطلوب تر است

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، افشین داوری در گفتگو با برنامه لیگ ملت ها که به صورت زنده از شبکه سبلان پخش می شد گفت: سالن رضازاده اردبیل برای برگزاری مسابقات هفته چهارم  ملت های جهان به صورت کامل آماده شده است و مطمئن هستم که این هفته هم میزبانی خوبی خواهیم داشت.ظرفیت سالن اردبیل از ارومیه بیشتر است و از نظر امکانات و تجهیزات نیز شرایط مطلوب تری دارد.

وی افزود: در سالن های برگزاری مسابقات والیبال عموما ظرفیت ها پایین است و تعداد زیادی از علاقه مندان نتوانسته اند بلیط تهیه نمایند.از تمام هموطنان عزیز می خواهیم که بدون داشتن بلیط به ورزشگاه مراجعه نکنند و ما را در برگزاری بهتر مسابقات  یاری نمایند.

سرپرست فدراسیون والیبال  با اشاره به فرهنگ و پیشینه تاریخی استان اردبیل بیان کرد: میزبانی اینگونه مسابقات می تواند علاوه بر رونق گردشگری در ایجاد اشتغال استان نیز موثر باشد و در طول این سه روز اردبیل روی آنتن های زنده جهان خواهد بود.

داوری  از قهرمان ورزشی بزرگ اردبیل مانند علی دایی و حسین رضازاده نام برد و گفت: در کنار ورزش هایی مانند فوتبال، کشتی و وزنه برداری، برای والیبال هم ظرفیت های خوبی در این استان وجود دارد و با مشارکت و کمک مردم فهیم اردبیل با سربلندی و موفقیت هفته چهارم مسابقات را به پایان خواهیم رساند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه