English

نماینده ولی فقیه در کردستان:

توجه ویژه به مبانی اسلامی مانع ازدیاد تشکیل پرونده های قضایی می شود

نماینده ولی فقیه در کردستان اظهار داشت: اگر بطور جدی به مبانی دینی واسلامی توجه نماییم از ازدیاد تشکیل پرونده های قضایی کاسته می شود.

توجه ویژه به مبانی اسلامی مانع ازدیاد تشکیل پرونده های قضایی می شود

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کردستان، آیت‌الله سیدمحمد حسینی شاهرودی ظهر امروز در مراسم تکریم ومعارفه دادستان مرکز استان کردستان که با حضور دادستان کل کشور در سنندج برگزار شد اظهار کرد: هر چیزی که جلوه‌ای خدایی داشته باشد، ماندگار خواهد شد لذا همانطور که مقام معظم رهبری فرموده‌اند، اساس کار دستگاه قضا عدالت است و نزدیک‌ترین چیز به تقوا عدالت است.

وی افزود: این جلسه برای تکریم و تقدیر از مسؤولیت‌پذیری در عرصه‌ای خطیر است و امیدواریم دادستان جدید در مسؤولیت خویش خدمات ارزنده‌ای بر جای بگذارد.

نماینده ولی فقیه در کردستان خاطرنشان کرد: امنیت و عزت کردستان مرهون خون شهدای والا مقام انصار و مهاجر است که 5400 شهید انصار و 18 هزار شهید مهاجر این امنیت کنونی را برای مردم این استان به ارمغان آورده‌اند و همه ما باید ادامه دهنده راه شهدا باشیم.

حسینی‌شاهرودی افزود: مبنای نظام ما اسلامی است و باید تلاش‌هایمان در گام دوم انقلاب مستحکم‌تر از گذشته باشد.

وی در ادامه سخنان خود به اختلافات خانوادگی و مشکلات قضایی برای خانواده‌ها از این محل به عنوان یکی از بزرگ‌ترین مشکلات نام برد و افزود: اگر به مبانی دینی و اسلامی توجه ویژه‌ای نماییم بسیاری از پرونده‌های قضایی تشکیل نخواهد شد.

نماینده ولی فقیه درکردستان اظهار داشت: در استان تلاش شده است که زندانی کمتری داشته باشیم و تعامل خوبی بین دستگاه قضا و دستگاه‌های اجرایی در استان وجود دارد.

حسینی‌شاهرودی افزود: کردستان در عرصه‌های مختلف در کشور نمونه است و امیدواریم در عرصه قضایی نیز استان نمونه‌ای در کشور باشد. 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه