English

نماینده ولی فقیه در کردستان:

نگاه پروردگار به بندگان نگاه رحمت و مهربانی است

نماینده ولی فقیه در کردستان اظهار داشت: نگاه پروردگار به بندگان نگاه رحمت و مهربانی است و برای اینکه انسان به جایگاه خود برسد قرآن کریم را نازل کرده تا از دستورات آن اطاعت کند.

نگاه پروردگار به بندگان نگاه رحمت و مهربانی است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کردستان، آیت‌الله سید محمد حسینی شاهرودی پیش از ظهر امروز در محفل انس با قرآن کریم و همایش تجلیل از حافظین وجزء سی قرآن کریم و فعالین نماز و عترت اظهار کرد: ماه رمضان به تعبیر پیامبر اکرم ماه برکت و مغفرت بوده و بهترین ماههای سال به شمار می‌رود و لحظه لحظه آن بهترین لحظات است که انسان برای رشد خود از آن بهره می‌گیرد.

وی با بیان اینکه تقوا زمینه‌ساز رعایت حدود الهی و عمل به دستورات خداوند است، افزود: هرچقدر به دستورات خداوند متعال عمل کنیم به همان اندازه نزد خداوند دارای جایگاه و احترام خواهیم بود.

آیت الله حسینی شاهرودی خاطر نشان کرد: روزه برای همه مسلمانان خیر بوده و به فرموده پروردگار اگر علم آن را داشته باشیم می‌دانستیم که چقدر دارای منفعت است و یکی از این منافع روزه گرفتن خروج سموم از بدن است.

نماینده ولی فقیه در کردستان یادآور شد: ماه رمضان به دلیل نزول قرآن در این ماه دارای ارزش و جایگاهی ارزنده است چراکه قرآن کریم کتاب هدایت همه مسلمانان بوده و به بهترین مسائل انسان را هدایت می‌کند و هر آنچه که بشر نیاز دارد را در اختیارش قرار می‌دهد.

آیت‌الله حسینی شاهرودی بیان کرد: نگاه پروردگار به بندگان نگاه رحمت و مهربانی است و برای اینکه انسان به جایگاه خود برسد قرآن کریم را نازل کرده تا از دستورات آن اطاعت کند.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری عنوان کرد: انسان در نور می‌تواند حرکت و رشد کند بنابراین حیات وی به نور وابسته است که قرآن کریم نیز به انسان زندگی، نور، حرکت و رشد می‌بخشد.

وی بر آموختن قرآن کریم و تمسک به قرآن کریم تاکید کرد و گفت: نماز، قرآن و عترت در کنار هم هستند و باید انسان‌های مومن به هر سه مولفه بپردازند.

نماینده ولی فقیه در کردستان اضافه کرد: هدایت بشریت به وسیله قرآن کریم انجام می‌گیرد و این مصلحین هستند که جامعه جهانی را اصلاح می‌کنند.

آیت‌الله حسینی شاهرودی با اشاره به اینکه در دوران شاهنشاهی کسی که در ارتش نماز می‌خواند مورد شک قرار می‌گرفت، افزود: امروز کشور اسلامی ما بر مبنای قرآن کریم حرکت می‌کند و دشمنان دین مبین اسلام قطعا دشمن خدا و قرآن کریم به شمار می‌روند.

وی اظهار کرد: از افتخارات مسلمانان در کشور اسلامی این است که قاریان و حافظان قرآنی کشورهای دیگر در مسابقات بین‌المللی که در ایران برگزار می‌شود کسب رتبه می‌کنند و رتبه خود که در مسابقات کشور ما کسب کرده‌اند را مایه افتخار خود می‌دانند.

در این مراسم از حافظان جزء سی قرآن کریم و فعالان نماز و عترت تجلیل شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی