English

نوبخت خبر داد؛

افزایش ساعت کار خط یک متروی تهران

مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه گفت: از امروز ۲۱ اردیبهشت تا پایان زمان برگزاری نمایشگاه بین المللی قرآن ساعت مسافرگیری در خط یک متروی تهران افزایش می یابد.

افزایش ساعت کار خط یک متروی تهران

به گزارش خبرگزاری موج، فرنوش نوبخت، مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه در باره تمهیدات مترو برای بازدیدکنندگان نمایشگاه قرآن کریم گفت: از امروز شنبه ۲۱ اردیبهشت تا پایان زمان برگزاری بیست و هفتمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم ساعت مسافرگیری در خط یک متروی تهران افزایش می یابد.

وی با بیان اینکه ساعات کار متروی تهران در شرایط عادی تا ۲۲:۳۰ است، گفت: با هماهنگی‌های انجام گرفته مقرر شد تا یک ساعت به خدمات‌دهی این وسیله حمل و نقل عمومی درون شهری در ایام برپایی بیست و هفتمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم در ماه رمضان اضافه شود تا بازدیدکنندگان بتوانند با خاطری آسوده از این وسیله ایمن و پاک برای دسترسی به نمایشگاه استفاده کنند.

مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه خاطرنشان کرد: فاصله حرکت قطار‌ها در خط یک متروی تهران ازساعت ۲۲:۳۰ تا ۲۳:۳۰، نیز طبق زمانبندی قبلی در نظر گرفته شده است و بازدیدکنندگان می‌توانند ساعت ۲۳:۳۰ از آخرین قطار‌هایی که از ایستگاه مصلی امام خمینی (ره) عبور می‌کنند به مبادی اولیه خود بازگردند.

بیست و هفتمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم با شعار «قرآن، معنای زندگی» از ۲۱ اردیبهشت تا چهارم خرداد ۹۸ در مصلی امام خمینی (ره) برپا است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه