English

همزمان با آغاز نمایشگاه بین المللی قرآن کریم،

حرکت قطارها در خطوط یک و سه متروی تهران افزایش می یابد

مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه گفت: همزمان با برپایی نمایشگاه بین المللی قران کریم به منظور تسهیل در رفت و آمد بازدیدکنندگان، ساعت مسافرگیری خطوط یک و سه متروی تهران از فردا افزایش می‌یابد.

حرکت قطارها در خطوط یک و سه متروی تهران افزایش می یابد

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری راه آهن شهری تهران و حومه مهندس فرنوش نوبخت گفت: از روز یکشنبه 30اردیبهشت ماه 97 تا پایان زمان برگزاری نمایشگاه بین المللی قرآن کریم ساعت مسافرگیری در خطوط 1 و 3 متروی تهران افزایش می یابد. 

وی با اشاره به برپایی نمایشگاه بین المللی قران کریم در مصلی تهران گفت: قرار گرفتن دو ایستگاه مصلی امام خمینی‌(ره) در خط یک و ایستگاه شهیدبهشتی در خطوط یک و سه متروی تهران، در ضلع شمال و جنوب مصلی تهران سبب شده تا زمان سرویس دهی در این دو خط در ایام برپایی نمایشگاه تا ساعت 24 افزایش یابد.

مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه با بیان اینکه ساعات کار متروی تهران در شرایط عادی تا ساعت 22:30 است تصریح کرد: با هماهنگی‌های انجام شده مقرر گردید تا یک ساعت و نیم به خدمات‌دهی این وسیله حمل و نقل عمومی( مترو) در ایام برپایی بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم اضافه شود تا بازدیدکنندگان بتوانند با خاطری آسوده از این وسیله ایمن؛ سریع و پاک برای دسترسی به نمایشگاه استفاده کنند.

وی افزود: حرکت قطارها در خطوط یک و سه متروی تهران از ساعت 22:30 تا ساعت 24، افزایش یافته و بازدیدکنندگان می‌توانند تا ساعت 24 از آخرین قطارهایی که از دو ایستگاه شهید بهشتی و مصلی عبور می‌کنند؛ استفاده نمایند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی