English

استاندار مازندران:

تمامی ادارات باید حریم ۶۰ متری دریا را آزاد کنند

استاندار مازندران گفت: تمامی دستگاه‌های دولتی، حاکمیتی، انتظامی و نظامی و امنیتی باید حریم ۶۰متری را آزاد کرده و عقب نشینی کنند.

تمامی ادارات باید حریم ۶۰ متری دریا را آزاد کنند

به گزارش خبرگزاری موج مازندران ، احمد حسین زادگان  در جلسه ستاد آزاد سازی سواحل مازندران اظهار داشت : بر اساس هماهنگی با دستگاه قضایی، مهلت یک ماهه برای عقب نشینی پلاژهای دولتی از حریم 60متری ساحل خزر تعیین شده است و هر دستگاهی که تمکین نکند با برخورد قضایی مواجه خواهد شد. ‎

وی ادامه داد : این ضرب الاجل شامل تمامی دستگاههای دولتی، حاکمیتی، انتظامی و نظامی و امنیتی می شود و همه باید حریم ۶۰متری دریا را آزاد کرده و عقب نشینی کنند.

نماینده عالی دولت در مازندران گفت: البته تاسیسات این دستگاهها در صورتی که می تواند مورد بهره برداری عموم قرار گیرد، نیاز به تخریب ندارد ولی باید عقب نشینی حریم از سوی این دستگاهها صورت گیرد.

حسین زادگان تاکید کرد: تاسیساتی که از تملک این دستگاهها اعم از دولتی، حاکمیتی و نیروی های انتظامی و نظامی در قالب آزادسازی حریم خارج می شود، تحت مدیریت جداگانه قرار می گیرد تا عموم مردم بتوانند از آن بهره برداری کنند.

دادستان عمومی و انقلاب اسلامی مرکز مازندران نیز در این نشست بر آزادسازی حریم ۶۰متری ساحل دریای خزر از سوی دستگاههای دولتی تاکید کرد.

سیدیونس حسینی عالمی گفت:بر اساس دستور رئیس قوه قضاییه و ابلاغ دادستان عمومی و انقلاب کل کشور تمام دستگاههای دولتی و حتی انتظامی و نظامی موظفند تا نسبت به آزادسازی حریم ۶۰متری ساحل خزر اقدام کنند و در صورت عدم اقدام نیز مطابق قانون با آنان برخورد می شود.

وی اضافه کرد: دستگاه قضایی استان مازندران مطابق با این دستور رئیس قوه قضاییه با قوت با متخلفان برخورد می کند و مهلت یک ماهه پیش بینی شده نیز باید مد نظر دستگاهها باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه