English

دادستان عمومی انقلاب شهرستان خمینی شهر خبر داد

تخریب ۱۰ باغ ویلای مجلل در شهرستان خمینی شهر

با حکم قضایی 10 باغ ویلای تشریفاتی به ارزشی بالغ بر ۵۰ هزار میلیارد تومان در شهرهای درچه و کوشک تخریب شد.

تخریب 10 باغ ویلای مجلل در شهرستان خمینی شهر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان،  دادستان عمومی انقلاب  شهرستان خمینی شهر در باره ساخت وسازهای غیر مجاز گفت: متاسفانه افرادی هستند که از کمی نظارتها سو استفاده کرده و اقدام به ساخت وسازهای غیر مجاز می کنند.

یوسف کریمی با بیان اینکه در اراضی  کشاورزی باغ ویلاهایی در شهرهای درچه و کوشک شهرستان خمینی شهر  با هزینه های میلیاردی ساخته شده افزود:این افراد با بی توجهی به تذکرات داده شده از سوی جهاد کشاورزی  واقدام تخریب قسمتی از ساختمانهای مذکور امروز ده واحد از ساخت وسازهای غیر مجاز در دستور کار تخریب کامل قرار گفت.

وی خطاب به کسانی که به ساخت و سازهای غیر مجاز اقدام کرده اند هشدار داد: دستگاه قضایی هیچگونه مماشاتی با افراد متخلف ندارد و با سرعت به حکم افراد خلافکار رسیدگی می شود.

دادستان عمومی انقلاب شهرستان خمینی شهر به افرادی که اقدام به ساخت ویلا و فضاهای تفریحی در اراضی کشاورزی و باغات می کنند در نظر داشته باشند که این کار حتما با طی کردن مراحل قانونی باشد چون در غیر اینصورت متضرر خواهند شد و بخش عظیمی از اموال و داراییشان در اثر بی توجهی به قوانین از بین خواهد رفت.

کریمی با اشاره به اینکه ارزش هر کدام از این باغ ویلاها به مبلغ ۵۰میلیارد تومان است ادامه داد: اگر این افراد اقدامات قانونی را رعایت می کردند در دستور کار تخریب قرار نمی گرفتند.

وی به مسئوولان جهاد کشاورزی نیز اعلام کرد: ناظران مشغول به کار در این حوزه باید نظارت خود را بر اینگونه اراضی بیشتر کرده و تذکرات لازم در مراحل اولیه به افراد داده شود و تخریب اولیه صورت بگیرد.

دادستان شهرستان خمینی شهر از مردم در خواست کرد:با دیدن هر گونه ساخت وساز غیر قانونی مراتب را به مراجع قضایی اطلاع دهند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه