English

مدیر عامل دارالقرآن اهلبیت (ع) خمینی شهر در گفتگو با موج خبر داد

افتتاح مدرسه قرآنی اهلیت در خمینی شهر

مدیر عامل دارالقران اهلبیت (ع) خمینی شهر ازافتتاح مدرسة القرآن در مجموعه قرآنی اهلبیت (ع) از مهر ماه در خمینی شهر خبر داد.

افتتاح  مدرسه قرآنی اهلیت  در خمینی شهر

حجت الاسلام والمسلمین حمیدرضا قربانیان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، گفت: با وجود ظرفیت بسیار بالایی که در مجموعه دارالقرآن اهلبیت(ع)وجود داردمصمم شدیم با مجوز کتبی از آموزش پرورش استان اصفهان مدرسه قرآنی اهلبیت (ع)را راه اندازی کنیم.

وی با بیان اینکه تربیت وآموزش قرآنی از دیدگاه اهلبیت (ع) جایگاه بالایی دارد وآموزش وتربیت در سنین کودکی مانند حک کردن نقش روی سنگ است، افزود: با ایجاد مدرسه قرآنی می توان ارتباط معنوی موثرتری با دانش آموزان برقرار کرد.

حجت الاسلام والمسلمین قربانیان از مزایای طرح حفظ قرآن در طول مدت حفظ خبر دادو گفت:برای حافظان 5جزءسفر زیارتی قم وجمکران وحافظان 10جزءسفرزیارتی مشهد مقدس و حافظان 20 جزءسفر عتبات و حافظان کل هزینه سفر حج تمتع در نظر گرفته شده است.

وی ادامه داد:اجرای طرح ثبت نام در پایه هفتم ویژه دختران است و همزمان در طول دوران تحصیل به  حفظ قرآن نیز می پردازند وبعد از اتمام حفظ قرآن کریم گواهینامه امضا شده توسط استاد پرهیزگار به حافظان اعطا می گردد همچنین دوره های ویژه وتخصصی مرتبط با حفاظ نیز همراه با دریافت اعطای مدرک کارشناسی است که با ارزیابی دارالقران کل کشور و اعطای آن از طریق سازمان سنجش انجام می پذیرد.

مدیر عامل دارالقرآن اهلبیت (ع) خمینی شهر در پایان خاطر نشان کرد: در زمانی که نوجوانان در معرض آسیبهای اجتماعی هستند وخانواده ها نگران مسائل فرزندان خود دربیرون از خانه هستند دارالقرآن اهلبیت (ع) بدون در نظر گرفتن منافع مادی تصمیم دارد بستری شاد همراه با فضای معنوی برای دانش آموزان فراهم سازد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه