English

با حکم رئیس رسانه ملی؛

جعفر عبدالملکی سکان دار صدا و سیمای مرکز کردستان شد

جعفر عبدالملکی قائم مقام اسبق ‌شبکه سه سیما و رئیس مرکز پژوهش و سنجش افکار صدا و سیما با حکم رئیس رسانه ملی به عنوان مدیرکل صدا و سیمای مرکز کردستان منصوب شد.

جعفر عبدالملکی سکان دار صدا و سیمای مرکز کردستان شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کردستان به نقل از روابط عمومی رسانه ملی، علی عسکری به پیشنهاد معاون امور استان‌های رسانه ملی ، در حکمی جعفر عبدالملکی را به عنوان مدیرکل صدا و سیمای مرکز کردستان منصوب کرد.

رئیس رسانه ملی در این حکم  به مدیرکل جدید صدا و سیمای مرکز کردستان تأکید کرد که با تکیه بر ظرفیت‌های اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی، سیاسی، تاریخی و دینی منطقه در اجرای سیاست‌های کلان سازمان صدا و سیما و تحقق اهداف و مأموریت‌های ترسیم شده، اهتمام جدی نماید.

علی عسکری، توسعه ضریب نفوذ کمی و کیفی رسانه با بهره‌گیری از ظرفیت‌های فضای مجازی و طراحی شیوه‌های نوین به منظور حفظ و جذب مخاطب، ارتقای برنامه‌ها با محوریت دین، اخلاق، آگاهی‌بخشی و امیدآفرینی با تأکید بر «سبک زندگی اسلامی- ایرانی» و تعامل مؤثر با مسئولان منطقه و اطلاع‌رسانی مناسب رخداد‌ها و تحولات برای افزایش اعتماد، سرمایه اجتماعی و جذب گردشگر را از جمله برنامه‌ها و سیاست‌های کلان سازمان صدا و سیما عنوان کرد که باید در جهت تحقق آن‌ها تلاش شود.

رئیس رسانه ملی در پایان از خدمات بی دریغ ابوالقاسم امان الهی در دوره تصدی این مسئولیت قدردانی کرد.

ابوالقاسم امان الهی در سال 93 به عنوان مدیر کل صدا و سیمای مرکز کردستان منصوب شد. همچنین وی برادر شهید محمود امان الهی از سرداران استان کردستان است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه