English

سرهنگ زارعی خبر داد:

دستگیری سارقان زیورآلات آرایشگاه زنانه

رئیس پلیس آگاهی استان همدان از دستگیری سارقان زیورآلات آرایشگاه زنانه در همدان خبر داد.

دستگیری سارقان زیورآلات آرایشگاه زنانه

به گزارش خبرگزاری موج همدان،  سرهنگ "رضا زارعی"،  رئیس پلیس آگاهی استان همدان ​ در گفتگو با موج ضمن اشاره به دستگیری سارقان زیورآلات آرایشگاه زنانه، گفت: در تحقیقات پلیسی و برابر اظهارات شاکیان مشخص شد، 2جوان مسلح به سلاح سرد (قمه) که صورت خود را به طور کامل به وسیله کلاه مخصوص (فیس) پوشانده بودند وارد آرایشگاه شده و از 3 خانم حاضر در آرایشگاه مقداری زیورآلات از قبیل گردنبند، گوشواره، دستبند و النگو به ارزش حدود 350 میلیون ریال سرقت کرده و هر 3 نفر را در دستشویی آرایشگاه حبس و از محل متواری شده اند.

 

دستگیری سارقان زیورآلات آرایشگاه زنانه

با انجام تحقیقات و بکارگیری شگردهای پلیسی و بررسی دوربین های مدار بسته ساختمان های اطراف آرایشگاه مشخص شد، 2 نفر به صورت پیاده در محل پرسه می زدند که به دلیل کیفیت پایین دوربین، چهره متهمان مشخص نشد.

این مقام مسئول افزود: با توجه به اظهارات یکی از شاکیان که عنوان داشت، یکی از کارکنان آرایشگاه علیرغم این که کارش تمام شده بود تا ساعت ها در آرایشگاه ماند و می گفت منتظر خواهرش می باشد که به محض ورود سارقان به آرایشگاه، یکی از سارقان قصد داشت النگوهای وی را سرقت کند اما سارق دیگر گفت النگوهایش بدل می باشد.

سرهنگ زارعی تصریح کرد: ماموران با انجام اقدامات پیچیده اطلاعاتی و پلیسی، سارقان را که با یکی از کارکنان آرایشگاه ارتباط داشتند را شناسایی و در کمتر از 72 ساعت در اقدامی غافلگیرانه دستگیر کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان در پایان گفت: 2 متهم مرد این پرونده به همراه یکی از کارکنان این آرایشگاه دستگیر و در بازجویی های فنی و تخصصی به جرم خود اعتراف و با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه