English

مدیر عامل هلال احمر اردبیل خبر داد:

فعالیت ۱۸ پایگاه امداد و نجات در استان اردبیل

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل از فعالیت 18 پایگاه امداد و نجات در سطح استان اردبیل خبر داد.

فعالیت 18 پایگاه امداد و نجات در استان اردبیل

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، رامین معبودی امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه در این طرح 18 پایگاه امداد و نجات در سطح استان اردبیل فعال خواهند بود، تصریح کرد: 12 پایگاه ثابت، 4 پایگاه موقت، یک پایگاه کوهستان و یک تیم واکنش سریع آماده عملیات در این طرح فعال بوده و به هموطنان خدمات ارائه می کنند.

وی با اشاره به اینکه 4 پایگاه موقت در 4 شهرستان استان خواهد بود، ادامه داد: این پایگاه ها در محور سرچم(تونل 11)، سرچشمه مشکین شهر، سه راهی بران _ پارس آباد و بودالالوی اردبیل مستقر خواهند شد.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل گفت: طرح امداد و نجات تابستانی جمعیت هلال احمر استان اردبیل همزمان با سراسر کشور از 31 خرداد ماه تا 31 شهریور ماه 98 به مدت 94  روز و 8460 نفر/ روز نجاتگر اجرا می شود.

معبودی با اشاره به امکانات به کار گرفته شده در این طرح اظهار کرد: جمعیت هلال احمر استان اردبیل با به کارگیری 18 دستگاه خودروی آمبولانس، 12 دستگاه خودروی ست نجات و 14 دستگاه خودروی کمک دار در خدمت هموطنان خواهند بود.

وی با اشاره به اینکه انتظار می رود هموطنان با رعایت اصول استاندارد و رعایت نکات ایمنی در مباحث پیشگیری از حوادث سفر ایمنی داشته باشند اضافه کرد: جمعیت هلال احمر مثل همیشه در آمادگی کامل به سر می برد و مرکز کنترل و هماهنگی عملیات اضطراری(EOC) استان جهت کنترل و هماهنگی حوادث با تعامل بین سازمانی با مراکز کنترل حوادث ارگان های مرتبط آماده باش بوده و به صورت شبانه روزی فعالیت می کند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل با اشاره به اینکه شماره اضطراری 112 ندای امداد جمعیت هلال احمر به صورت شبانه روزی برای پاسخگویی آماده است، تصریح کرد: هموطنان با گوشی های بدون سیم کارت و بدون شارژ ریالی هم می توانند با این شماره تماس بگیرند.

معبودی با اشاره به اینکه در هر شهرستان استان یک کشیک شبانه روزی (ERC) به عنوان پایگاه شهری فعالیت می کند، اظهار کرد: اتاق آماده عملیات مرکز استان و شعب تابعه با تجهیزات و امکانات امدادی در قالب تیم واکنش سریع آماده باش می باشد.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه