English

مدیرعامل جمعیت هلال احمر اردبیل خبر داد؛

امدادرسانی به ۲۱۱۵ نفر در اردبیل/حضور ۳۳۲ نفر نیروی عملیاتی

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل از امدادرسانی به 2 هزار و 115 نفر حادثه دیده در طی فروردین ماه خبر داد.

امدادرسانی به 2115 نفر در اردبیل/حضور 332 نفر نیروی عملیاتی

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، رامین معبودی صبح امروز در جمع خبرنگاران افزود: هزار و 912 نفر از این تعداد در برف و کولاک، 156 نفر در تصادفات جاده ای، 9 نفر مراجعه کننده حضوری،20 نفر در سیل و آبگرفتگی، 3 نفر در حوادث شهری و 15 نفر در کوهستان دچار حادثه دیدگی شده بودند.

وی با بیان اینکه این افراد در 77 فقره حادثه دچار حادثه دیدگی شده بودند، تصریح کرد: 10 حادثه برف و کولاک، 47 حادثه جاده ای، 9 مراجعه کننده حضوری، یک رانش زمین، 4 حادثه سیل و آبگرفتگی، 3 حادثه شهری و 3 حادثه کوهستان این تعداد حوادث را تشکیل می داد.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل با بیان اینکه 113 نفر در این حوادث مصدوم شده بودند، اضافه کرد: 2 نفر در برف و کولاک، 100 نفر در حوادث جاده ای، 9 نفر مراجعه کننده حضوری و 2 نفر در حوادث شهری دچار مصدومیت شده بودند.

معبودی با بیان اینکه 29 نفر شامل 20 نفر در حوادث جاده ای، 7 نفر مراجعه کننده حضوری و 2 نفر حادثه دیده در حوادث شهری توسط عوامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل به مراکز درمانی منتقل شدند، ادامه داد: 16 نفر شامل 2 نفر مراجعه کننده حضوری، 13 نفر در حوادث جاده ای و یک نفر در حوادث برف و کولاک به صورت سرپایی توسط عوامل جمعیت هلال احمر درمان شدند.

وی با اشاره به اینکه 571 نفر در برف و کولاک اسکان داده شدند، افزود: 95 تیم عملیاتی جمعیت هلال احمر با به کارگیری 332 نفر نیروی عملیاتی، 70 دستگاه خودروی آمبولانس، 37 دستگاه خودروی ست نجات، 8 دستگاه خودروی کمک دار و 3 دستگاه خودروی سنگین عملیات امداد و نجات فروردین ماه را انجام دادند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه