English

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان:

شهدای حوزه سلامت از مظلومیت بیشتری برخوردارند

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان ضمن اشاره به برگزاری اجلاسیه شهدای جامعه پزشکی کردستان اظهار داشت: شهدای حوزه سلامت از مظلومیت بیشتری برخوردارند.

شهدای حوزه سلامت از مظلومیت بیشتری برخوردارند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کردستان، وحید یوسفی نژاد امروز دوشنبه در نشست خبری با خبرنگاران رسانه های کردستان اظهار داشت: در راستای برگزاری کنگره 5400  شهید استان کردستان، اجلاسیه های زیادی در استان در حال برگزاری است که اجلاسیه شهدای جامعه پزشکی از جمله این برنامه ها است.

وی با بیان اینکه در راستای برگزاری این اجلاسیه 22 شهید حوزه سلامت در استان شناسایی شده اند، افزود: 21 شهید از این شهدای شناسایی شده در حوزه علوم پزشکی و یک شهید نیز در حوزه هلال احمر فعالیت داشته اند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان با اشاره به برگزاری این اجلاسیه در روز 21 خرداد اضافه کرد: در این اجلاسیه علاوه بر تجلیل از خانواده های این شهدا، نمایشگاهی نیز از دستاوردهای رزمندگان در دوران دفاع مقدس و خدمات حوزه سلامت در آن سال ها دایر می شود.

وی یادآور شد: هدف از برگزاری این اجلاسیه ها این است که فراموش نکنیم آرامش و آسایش امروز جامعه با چه قیمتی حاصل شده و خانواده های شهدا نیز احساس نکنند که در جامعه بدست فراموشی سپرده شده اند.

یوسفی نژاد گفت: شهدای استان کردستان مظلوم تر از سایر شهدا هستند و در این میان شهدای حوزه سلامت از مظلومیت بیشتری برخوردارند چرا که خدمات ارزشمندی را به رزمندگان در دوران دفاع مقدس ارائه دادند.

وی تاکید کرد: امروز همه ما وظیفه داریم خدمات مناسب به خانواده های این بزرگواران در حوزه های مختلف ارائه دهیم تا بتوانیم با این کار حداقل بشخ کوچکی از خدمات آنان را جبران کنیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه