English

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان خبر داد

پرداخت ۹۲ درصدی پرداخت الکترونیکی قبوض در سال ۹۷ در استان اصفهان

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان از پرداخت 92 درصدی قبوض گاز بصورت غیر حضوری و الکترونیکی در سال 97 در استان اصفهان خبر داد.

پرداخت 92 درصدی پرداخت الکترونیکی قبوض در سال 97 در استان اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، سید مصطفی علوی با اشاره به پرداخت 92 درصدی قبوض گاز بصورت الکترونیکی گفت: در سال 97 بالغ بر هشت میلیون و 16هزار قبض گاز پرداخت شده است.

وی افزود: 91.75 درصد قبوض معادل هفت میلیون و 355هزار قبض گاز توسط مشترکین به صورت غیر حضوری پرداخت شده است.

علوی بیان داشت: سال گذشته 28 .25 درصد قبوض گاز از طریق کارتخوان، 21.25 درصد قبوض از طریق خود پرداز، 18.5 درصد از طریق موبایل بانک، 12.5 درصد از طریق اینترنت بانک، 6.5 درصد از طریق تلفن بانک، 4.75 درصد از طریق پیامک، به صورت غیر حضوری پرداخت شده و تنها 8.25 درصد قبوض به صورت حضوری و در شعب بانکی پرداخت شده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان افزود: بهره گیری از دستگاه‌های خودپرداز (ATM) ، دستگاه های کارت خوان (POS)، تلفن بانک، اینترنت بانک، موبایل بانک و اس ام اس بانک از  جمله روش هایی است که با هماهنگی بانک های مختلف در نظر گرفته شده و مشترکین می توانند برای پرداخت قبض گاز از آنها استفاده کنند.

علوی بیان کرد: علاوه بر روش های پرداختی مذکور، پرداخت از طریق مراجعه به وبسایت شرکت گاز استان اصفهان به آدرس(www.nigc-isfahan.ir) و همچنین سامانه تلفنی 38194 نیز میسر می باشد تا مشترکین  بتوانند به راحتی و با ضریب اطمینان بالا نسبت به پرداخت قبوض خود اقدام کنند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه