English

حسن امینی زاده؛

انبار مواد غذایی بادگیران طعمه حریق شد

معاون عملیات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بندرعباس از حریق در انبار موادغذایی مجموعه تفریحی بادگیران خبر داد و گفت: این حریق با حضور 6 اکیپ آتش نشان و در حدود 5 ساعت مهار شد.

انبار مواد غذایی بادگیران طعمه حریق شد

حسن امینی زاده در گفتگو با خبرگزاری موج هرمزگان از حریق در انبار مواد غذایی مجموعه تفریحی بادگیران بندرعباس خبر داد و گفت: این آتش سوزی ساعت 18:24 دقیقه روز گذشته (جمعه 10 اردیبهشت ماه) به مرکز 125 سازمان آتش نشانی بندرعباس اعلام شد.

حریق در مجتمع بادگیران بندرعباس

وی با اشاره به حجم وسیع آتش سوزی ادامه داد: یا توجه به بعد مسافت و حجم آتش بلافاصله اکیپ‌های اطفای حریق از ایستگاه های شماره  1 و 2 و 3 و 4 و 9 و 10 به محل حادثه اعزام شدند.

معاون عملیات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بندرعباس افزود: اکیپ پیشتاز در ساعت 18:35 به محل حادثه رسید و در نهایت این حریق با همکاری اکیپ های آتش نشان در حدود 5 ساعت اطفا شد.

امینی زاده در ادامه با اشاره به اینکه این حریق خوشبختانه خسارت جانی نداشت، گفت: متاسفانه انبار مواد غذایی این مجتمع تفریحی-گردشگری به شکل کامل در آتش سوخت.

حریق در مجتمع بادگیران بندرعباس

وی با بیان اینکه به احتمال زیاد علت این حادثه اتصالی برق باشد، گفت: علت این حریق توسط کارشناسان سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بندرعباس در دست بررسی است.

همچنین معاون عملیات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بندرعباس در پایان از حضور اکیپ های آتش نشان  نیروی هوایی، فرودگاه،  نفت زاگرس و همچنین اورژانس و نیروی انتظامی بندرعباس در محل حاثه قدردانی نمود.

حریق در مجتمع بادگیران بندرعباس

به گزارش موج، مجتمع تفریحی گردشگری بادگیران که در کیلومتر 4 محور بندرعباس-میناب واقع است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه