English

حسن امینی زاده؛

انفجار گاز در بندرعباس ۹ مصدوم بر جای گذاشت

معاون عملیات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بندرعباس از نشت گاز و انفجار در کوی ملت بندرعباس خبر داد.

انفجار گاز در بندرعباس 9 مصدوم بر جای گذاشت

حسن امینی زاده در گفتگو با خبرگزاری موج هرمزگان اظهار داشت: بامداد امروز یک منزل مسکونی در کوی ملت بندرعباس به دلیل نشت گاز از پیک نیک دچار انفجار شد.

وی  ادامه داد: این حادثه در 31 دقیقه بامداد امروز (نهم اردیبهشت ماه) به مرکز 125 آتش نشانی بندرعباس اعلام شد که به سرعت ماموران آتش نشانی از ایستگاه 2 به محل حادثه اعزام شدند.

معاون عملیات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بندرعباس با بیان اینکه این حادثه در کوی ملت و بر اثر نشت گاز از سیلندر پیک نیک رخ می دهد، گفت: با وقوع انفجار ، خانه به صورت کامل خراب و اعضای خانواده در زیر آوار گرفتار  شده بودند.

امینی زاده افزود : همسایگان با شنیدن صدای انفجار خود را به محل حادثه رسانده و قبل از رسیدن آتش نشانان چند نفر از مصدومین را نجات می دهند.

وی با بیان اینکه دقایقی پس از اعلام سانحه ، عملیات نجات توسط گروه امداد ایستگاه شماره 2 آغاز می شود ، ادامه داد : آتش نشانان موفق می شوند افراد گرفتار در زیر آوار را نجات دهند.

معاون عملیات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بندرعباس بیان داشت: سه  نفر از مصدومان به صورت سرپایی مداوا شده و 6 مصدوم دیگر توسط اورژانس به مراکز درمانی منتقل شدند که حال دو تن از آن‌ها بسیار وخیم گزارش شده است .

امینی زاده در پایان از شهروندان خواست به هشدارهای ایمنی در خصوص گاز پیک نیک توجه کنند  و استفاده از گاز پیک نیک در محیط بسته جداًخودداری نمایند .

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی