English

رییس جمعیت هلال احمر شهرستان شهرضا خبر داد

توزیع ۱۵۰ سبد غذایی بین نیازمندان توسط هلال احمر شهرضا

رییس جمعیت هلال احمر شهرستان شهرضا ازتوزیع 150 سبد غذایی بین نیازمندان توسط هلال احمرشهرضا به ارزش 300میلیون ریال خبر داد.

توزیع 150 سبد غذایی  بین نیازمندان توسط هلال احمر شهرضا

سید حسام سجادی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری موج  شهرضا، گفت: همزمان با ماه مبارک رمضان ، 150  سبد غذایی جمعا به ارزش 300میلیون ریال  در قالب طرح" همای رحمت" در بین خانواده های نیازمند این شهرستان توزیع شد.

وی  با اشاره به اجرای طرح همای رحمت افزود: دستگیری از مستمندان و انفاق به نیازمندان از زیباترین خصلت های مؤمنان به شمار می رود و این مهم در دین اسلام مورد توجه جدی قرار گرفته است.

این مسئول ادامه داد: به همین منظور جمعیت هلال احمر شهرضا با همت و مشارکت اعضا،  خیران ونیکوکاران جمعیت در طول ماه پرفیض و برکت رمضان توزیع سبد غذایی در بین خانواده های نیازمندان را انجام داد.

وی خاطر نشان کرد: حمایت از کرامت انسان ها به عنوان شعار محوری طرح ملی "همای رحمت" در نظر گرفته شده و این سبدهای غذایی شامل برنج، روغن و ماکارونی بوده است.

سجادی افزود: ارزش هر سبد غذایی 2میلیون ریال که بخشی از آن به صورت بن خرید غذا است.

رییس جمعیت هلال احمر شهرستان شهرضا گفت:از سال ۸۳ تاکنون سازمان داوطلبان هلال احمر به توزیع سبدهای کالا در قالب برنامه ملی همای رحمت می پردازد که در این طرح خدمت رسانی به نیازمندان و محرومان با حفظ کرامت انسانی آنان انجام می گیرد.

به گزارش موج، شهرستان شهرضا با جمعیتی حدود 160هزار نفر در 70کیلومتری جنوب اصفهان قراردارد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه