English

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان اعلام کرد:

اجرای طرح ملی همای رحمت در ماه مبارک رمضان در اصفهان / توزیع ۱۰هزار سبد غذایی بین نیازمندان

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان ازاجرای طرح ملی همای رحمت در ماه مبارک رمضان در اصفهان و توزیع 10 هزار سبد غذایی بین نیازمندان خبر داد.

اجرای طرح ملی همای رحمت در ماه مبارک رمضان در اصفهان / توزیع 10هزار سبد غذایی بین نیازمندان

 به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، محسن مومنی در حاشیه بازدید از طرح ملی همای رحمت شهرستان اصفهان گفت: با اجرای طرح ملی همای رحمت در ماه مبارک رمضان ده هزار سبد غذایی به ارزش 30 میلیارد ریال بین نیازمندان و محرومین  توسط خیرین و داوطلبان هلال احمر اصفهان توزیع شد.

وی با اشاره به اینکه امسال نیز همچون سنوات گذشته به تأسی ازسیره و رفتار مولای متقیان حضرت علی (ع) این طرح ملی در کلیه شعب در حال برگزاری است، افزود: انتظار می رود به همت و مشارکت اعضاء، داوطلبان و خیرین جمعیت استان در طول این ماه پرفیض و برکت ده هزار سبد غذایی به ارزش بیش از 30 میلیارد ریال تهیه و در بین افراد نیازمند و بیماران بی بضاعت توزیع شود.

مومنی با تاکید بر اینکه حمایت از کرامت انسانها به عنوان شعار محوری طرح ملی همای رحمت در نظرگرفته شده است، افزود: بیش از 10 هزار نفر از محرومین و نیازمندان و خانواده های زندانیان و بیماران از این طرح بهره مند شده و در این طرح خداپسندانه علاوه بر تحت پوشش قراردادن خانواده های محروم و نیازمندان جامعه و خانواده های زندانیان و بیماران به همت والای خیرین و داوطلبان اقدام به برپایی سفره های افطاری در روستاها و مناطق محروم خواهد کرد.

اصفهان- طرح ملی همای رحمت

وی اظهار داشت: سبدهای غذایی توزیع شده شامل برنج ، روغن ، مرغ ، حبوبات ، خرما ، گوشت ، پنیر، کنسروجات ، قند ، شکر، ماکارونی ، چای و... خواهد بود که ارزش ریالی هر سبد 3 میلیون ریال می باشد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان در پایان از مردم سخاوتمند و نیکوکار و داوطلبان و خیرین استان که امسال در جریان سیل اخیر کشور یاریگر هموطنان سیل زده بودند و جمعیت هلال احمر استان را در تحقق اهداف والای انسانی و اخلاقی این نهاد مردمی یاری کردند و باز درطرح ملی همای رحمت و سفره های مهربانی میزبان شایسته نیازمندان خواهند بود ، سپاس و قدردانی کرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی