English

جلوه‌ای از حمایت فلسطین؛

امروز حضور پرشور مردم همدان در راهپیمایی روز قدس رقم خورد

همدانی‌ها امروز همگام با مردم سراسر کشور با مشت‌های گره‌کرده و سردادن شعارهایی برگرفته از مکتب حسینی نابودی رژیم اشغالگر قدس را فریاد زدند و جلوه‌ای از حمایت فلسطین رابه نمایش گذاشتند.

امروز حضور پرشور مردم همدان در راهپیمایی روز قدس رقم خورد

به گزارش خبرگزاری موج همدان، یکی از ننگین‌ترین جنایات تاریخ معاصر ما ظلم و ستم است که غارتگران مسلح صهیونیست بر مردم مظلوم فلسطین روا داشته‌اند به طوری که چندین سال است میهمانان ناخوانده صاحب خانه را بیرون رانده و خانه و اموال آنان را تاراج کرده‌اند.

روح‌الله کبیر بنیان‌گذار انقلاب شکوهمند اسلامی نیک می‌دانست که در مقابله با زورمندان جهانی و اهریمنان سلطه‌گر، برترین طریق مبارزه، حفظ انسجام اسلامی و تأکید بر وحدت جمعی مسلمان است و به همین خاطر آخرین جمعه هرماه رمضان را تا پیروزی بر صهیونیزم جهانی روز قدس خواند تا شغالان ضیافت خون برپا نکنند و چنگال در گلوی مظلومان فرو نبرند.

 

روز قدس روز نمایش قدرت آزادگان جهان علیه استکبار و استبداد است

روز جهانی قدس ، روز نمایش قدرت آزادگان جهان علیه استکبار و استبداد جهانی و روز تجلی فریاد مظلومیت مردم فلسطین در مقابل ددمنشی‌ها و تجاوزگری‌های وحشیانه خفاشان خون‌آشام صهیونیست و رژیم اشغالگر قدس با جانب‌داری آمریکای قابیل صفت است.

روز جهانی قدس میراث گران بهای بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی است و این اندیشه امام (ره) باعث زنده نگه داشتن مسئله فلسطین در نزد افکار عمومی جهان شده و ترسیم کننده مسیر مبارزه و منشور مقاومت آنان علیه دشمن غاصب صهیونیستی است.

بر همین اساس راهپیمایی روز جهانی قدس که در واقع حمایت از مردم فلسطین است همزمان با آخرین جمعه از ماه رمضان ماه رحمت الهی و برکت الهی برگزار می‌شود به طوری که این روز به روز اعلام همبستگی و تعهد و غیرت و حمایت همیشگی امت اسلامی از فلسطین تبدیل شده و هر سال شاهد حضور گسترده مردم به خصوص مردم استان همدان در راهپیمایی این روز هستیم.

 

تجدید پیمان با آرمان‌های حضرت امام (ره)

امسال نیز همچون گذشته مردم مؤمن و انقلابی همدان در جای جای این استان در راستای تجدید پیمان با آرمان‌های حضرت امام (ره) در حمایت از مردم مظلوم فلسطین در راهپیمایی روز قدس شرکت کرده‌اند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه