English

مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری شهرداری اصفهان خبر داد:

احداث پنجشنبه بازار و جمعه بازار رضوان در اصفهان

مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری اصفهان از احداث پنجشنبه بازار و جمعه بازار رضوان واقع در بلوار رضوان جنب ورودی آرامستان باغ رضوان اصفهان خبر داد.

احداث پنجشنبه بازار و جمعه بازار رضوان در اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان،  محمد مجیری گفت: پنج شنبه بازار و جمعه بازار رضوان واقع در بلوار رضوان جنب ورودی آرامستان باغ رضوان  با مساحت 26000 مربع متر و با اعتباری بالغ بر 5 میلیارد ریال در دست احداث می باشد.

وی به اشاره به تاثیرات راه اندازی این روز بازار افزود: این بازار با هدف ساماندهی و جمع آوری دست فروشان و وانت بار های مستقر در شهر،بخصوص جاده اصفهان نائین ، آزادسازی معابر و همین طور کمک به اقشار کم در آمد جامعه احداث می شود.

مجیری افزود: روزهای پنجشنبه و جمعه بسیاری از شهروندان به دلیل زیارت اهل قبور به آرامستان باغ رضوان مراجعه می نمایند که در این مسیر تعداد بسیاری از دستفروشان و وانت بارها اقدام به فروش میوه و صیفی در کنار جاده می نمایندکه این موضوع باعث ایجاد مشکلات بسیاری برای شهروندان شده و خطرات جانی بسیاری را در بردارد از همین رو سازمان تصمیم بر راه اندازی این روز بازار نموده است.

مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی گفت: عملیات خاکبرداری، آماده‌سازی و تسطیح زمین به اتمام رسیده و بعد از ماه مبارک رمضان به بهره برداری خواهد رسید.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه