English

مدیرعامل سازمان آرامستان های شهرداری اصفهان خبر داد:

احداث مجتمع خدماتی در آرامستان باغ رضوان اصفهان

مدیرعامل سازمان آرامستان های شهرداری اصفهان از احداث مجتمع خدماتی در آرامستان باغ رضوان اصفهان خبر داد.

احداث مجتمع خدماتی در آرامستان باغ رضوان اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، سیدرضا جعفریان گفت: به منظور رفاه هر چه بیشتر شهروندانی که عزیزی را از دست داده اند، مجموعه خدماتی و پذیرایی آرامستان باغ رضوان شامل سالن های ترحیم و غذاخوری در دست طراحی است.

وی افزود: مجموعه خدماتی و پذیرایی آرامستان باغ رضوان شامل سالن های ترحیم و غذاخوری از طریق سازمان مشارکت های شهرداری اصفهان پس از انتخاب سرمایه گذار، عملیاتی و اجرایی خواهد شد.

جعفریان گفت: در راستای خدمات رسانی بیشتر و تسریع و تسهیل در انجام امور بستگان متوفی و مراجعان به آرامستان باغ رضوان، برای تهیه حفره، تغسیل، تکفین و سایر خدمات پس از دفن، واحد خدمات اداری و پذیرش امور متوفیان را در محل اتاق شماره یک در مجاورت سالن تطهیر در آرامستان باغ رضوان راه‌اندازی و فعال کرده است و بستگان متوفی دیگر نیاز به مراجعه به ساختمان اداری ندارند.

مدیرعامل سازمان آرامستان های شهرداری اصفهان بیان کرد: افرادی که حفره در آرامستان باغ رضوان رزرو و هزینه آن راپرداخت نکرده اند تا پایان اردیبهشت ماه سال جاری برای تعیین تکلیف و صدور سند پیش مجوز دفن فرصت دارند به واحد امور متوفیان آرامستان باغ رضوان مراجعه کنند و در صورت عدم مراجعه تا مهلت مقرر همه رزروها باطل می شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه