English

مدیر عامل سازمان آرامستان های شهرداری اصفهان اعلام کرد؛

حمل متوفی از مناطق ۱۵ گانه شهر به آرامستان باغ رضوان رایگان است

مدیر عامل سازمان آرامستان های شهرداری اصفهان گفت: به منظور افزایش رضایت مندی مردم، کلیه خدمات حمل متوفی از مناطق 15 گانه شهر اصفهان اعم از مراکز درمانی، بیمارستان ها، منزل یا پزشکی قانونی به آرامستان باغ رضوان رایگان است.

حمل متوفی از مناطق 15 گانه شهر به آرامستان باغ رضوان رایگان است

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان، سید رضا جعفریان فر با بیان اینکه بر اساس مصوبات سال 1390 سازمان آرامستان های شهرداری اصفهان تنها متوفیانی که در آرامستان باغ رضوان دفن می شدند هزینه حمل آنها رایگان بود، اظهار کرد: پیش از این بابت متوفیانی که برای تغسیل به آرامستان باغ رضوان اعزام و سپس در آرامستان های محلی دفن می شدند، باید هزینه انتقال متوفی پرداخت می شد  که در حال حاضر و در راستای خدمت رسانی بیشتر،  بابت متوفیانی هم که تغسیل و تکفین آن ها در آرامستان باغ رضوان انجام می شود و در محل دیگری دفن می شوند، هزینه حمل و نقل دریافت نمی شود .

وی افزود: در سطح شهر اصفهان 18 آرامستان محلی فعال وجود دارد که در  11 مورد از این آرامستان ها غسالخانه فعال وجود دارد  و برخی از مردم، تغسیل و تکفین متوفی را در آرامستان های محلی موصوف  انجام می دهند.

جعفریان فر ادامه داد: طبق بررسی های انجام شده ی سازمان، بسیاری از افراد از تغسیل و تکفین متوفی در غسالخانه های محلی ناراضی و شاکی هستند همچنین این غسالخانه ها از استانداردهای بهداشتی لازم برخوردار نیستند.

مدیر عامل سازمان آرامستان های شهرداری اصفهان گفت: برای ساماندهی غسالخانه ها برنامه ریزی هایی انجام شده که تغسیل و تکفین متوفی به صورت متمرکز به آرامستان باغ رضوان انتقال یابد تا مردم اطمینان خاطر یابند که تغسیل متوفی به صورت کاملا بهداشتی ، اصولی و تحت نظارت ناظرین شرعی  انجام می شود که در همین راستا و با هدف تسهیل در ارائه خدمات به همشهریان مصوب شد که  انتقال متوفی به صورت رایگان انجام شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه