English

فرماندار پارس آباد:

شهدا ولی نعمتان ما هستند

فرماندار شهرستان پارس آباد گفت: امنیت و عزت در کشور به برکت خون شهدا، فداکاری جانبازان و ایثارگران و استقامت و صبر شکیبایی خانواده‌های معظم شهداست که آرامش، به وجود آمده است.

شهدا ولی نعمتان ما هستند

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، علی علایی امروز در جلسه شورای اداری شهرستان مرزی پارس آباد مغان که با موضوع هماهنگی مراسم سوم خردادسالروز آزادسازی خرمشهر و همچنین روز روابط عمومی و ارتباطات که با حضور امام جمعه،معاونین فرماندار،روسا مدیران دستگاهها دولتی ،فرماندهان نظامی و انتظامی و مدیران روابط عمومی دستگاهها در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار گردیده بود ،اظهار کرد: باید از تمام توان و تلاش خود برای تحقق آرمان ها و ارزش های انقلاب اسلامی دفاع کنیم زیرا که ما وامدار و مدیون شهداء هستیم شهیدان ولی نعمتان ما هستند و اگر فداکاری پایمردی شهدا نبود الان وضع جمهوری اسلامی ایران به گونه ای دیگر بود. 

وی به نقش و جایگاه مهم روابط عمومی در ادارات و نهادهای اشاره کرد و گفت: روابط عمومی های ادارات به اندازه همان اداره و رئیس آن اداره نقش برجسته ای دارند.

رئیس شورای اداری شهرستان پارس آباد گفت: مراقب سوء استفاده های سودجویان و فرصت طلبان اینترنتی باشیم به هیچ کسی اطلاعات حساب خود را ارسال ننمایید.

علایی همچنین از زحمات طباطبایی رئیس دستگاه قضایی شهرستان به دلیل تلاش در زمینه آزادسازی زندانیان غیرعمد و دعوت از خیرین برای برداشتن گام های مهم در این امر خداپسندانه شد.

وی همچنین با هشدار به شایعه محاسبه افت سیر گفت : هیچ کسی حق ندارد در خرید توافقی که با درجه بندی و تعیین بهاء محاسبه می شود،برای کشاورزان افت محاسبه شود.

فرماندار پارس آباد یادآور شد:با توجه به تجارب گذشته در خصوص خرید پنبه، ذرت، کلزا، گندم، گوجه و بادام زمینی تمهیدات لازم اندیشیده شده است.

حجت الاسلام سید سعید رشادی، امام جمعه شهر پارس آباد مغان نیز در این نشست عبادت را مختص به نماز و روزه ندانست و تصریح کرد: سیر کردن شکم چند نفر فقیر در این ایام مقدس،خدمت به مردم،شب زنده داری و مقابله با دشمنان در راستای صیانت از اسلام و انقلاب از جمله این عبادت ها است.

فرمانده سپاه ناحیه پارس آباد نیز با تبریک سالروز آزاد سازی خرمشهر خاطر نشان کرد: جانفشانی ها و ایثارگری های شهدا زیباترین تابلوی مقاومت و آزادگی در آزادسازی خرمشهر بود.

سرهنگ پاسدار حسن نوری افزود: دلاورمردان و رزمندگان اسلام تمامی موانع رژیم بعثی تا بن دندان مسلح را در هم بشکنند و در آخر صدامیان پس از ۱۹ ماه اشغال خرمشهر با 16 هزار کشته و 19 هزار زخمی روی دست ارتش متجاوز بعثی گذاشت.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: در سالروز آزادسازی خرمشهر برگزاری صبحگاه مشترک ،برگزاری شب شعر،برگزاری نمایشگاه ،برگزاری محفل انس با قرآن ،عطرافشانی و غبارروبی گلزار مطهر شهدا، همایش تجلیل از پیشکسوتان و رزمندگان دوران دفاع مقدس،سرکشی از خانواده معزز شهدا  ،برگزاری مسابقات ورزشی و همایش پیاده روی، آذین بندی و زیباسازی شهر از مهمترین برنامه هایی است که در شهرستان مرزی پارس آباد مغان برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری موج، ۲۵۰ هزار نفری پارس آباد مغان در کنار رود همیشه خروشان ارس و در همسایگی جمهوری آذربایجان قرار دارد و در هشت سال جنگ تحمیلی در شهرستان مرزی پارس‌آباد مغان به تعداد یک هزار و ۱۰۰ جانباز و ایثارگرو ۲۶۰ شهید وجود دارد که از این تعداد نیز ۶ شهید گمنام و ۷۳ آزاده سرافراز به نظام جمهوری اسلامی تقدیم کرده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه