English

راه اندازی ۲ خانه جوان در استان اردبیل

رئیس گروه ساماندهی امور جوانان اداره کل ورزش وجوانان استان اردبیل گفت : همزمان با هفته جوان امسال دو خانه جوان در شهرستان های خلخال و مشکین شهر افتتاح شد .

راه اندازی 2 خانه جوان در استان اردبیل

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، بهنام مظاهری در دومین جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان خلخال با بیان اینکه امسال در هفته جوان در 2 شهرستان استان خانه جوان راه اندازی شده و در اختیار فعالیت های مربوط به جوانان این منطقه قرار گرفت، افزود: مقدمات کار برای ایجاد خانه جوان خلخال فراهم شده و بزودی فعالیت خود را آغاز می کند.

وی همچنین از امضای تفاهم نامه بین وزارت ورزش و جوانان با صندوق کارآفرینی امید کشور در ارائه تسهیلات بانکی اشتغال و ازدواج جوانان خبر داد و بیان کرد: با اجرای این تفاهم نامه در استان اردبیل نیز کار اشتغال و ازدواج جوانان این استان تسهیل خواهد شد.

رئیس گروه ساماندهی امور جوانان اردبیل با تاکید بر لزوم تسهیل در راه اندازی سمن ها و تشکل های غیردولتی مردم نهاد در مناطق مختلف استان اظهار کرد: اداره کل ورزش و جوانان در 100 حوزه مجوز راه اندازی سمن صادر می کند.

احمد قنبری ، معاون سیاسی و امنیتی فرماندار خلخال هم در این جلسه از حمایت های مالی سمن ها و تشکل های مردمی در این شهرستان خبر داد و گفت: پارسال 300 میلیون ریال به سمن های فعال در بخش های مذهبی ، فعالیت های قرآنی و کاهش آسیب های اجتماعی از سوی فرمانداری کمک مالی بلاعوض شد.

وی با تاکید بر پرهیز از هرگونه موازی کاری در اجرای برنامه های ستاد ساماندهی امور جوانان از سوی دستگاه های اجرایی عضو این ستاد افزود: حضور مسئولان ادارات عضو و کارشناسان در جلسات این ستاد الزامی است.

رقیه زادمهر ، سرپرست اداره ورزش و جوانان خلخال نیز در این جلسه از برگزاری همایش تجلیل از مفاخر ورزشی این شهرستان در سال جاری خبر داد و گفت: انتظار از مسئولان دستگاه های اجرایی ستاد ساماندهی امور جوانان برنامه ریزی مناسب برای اجرای طرح اوقات فراغت نوجوانان و جوانان در تابستان با پرهیز از هرگونه موازی کاری و ارائه آمار صوری است.

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه