English

با حضور معاون وزارت ورزش و جوانان

دو پروژه فرهنگی و آموزشی در شهر سنندج کلنگ زنی و افتتاح شد

دو پروژه فرهنگی و آموزشی با حضور عبدالحمید احمدی معاون فرهنگی، آموزش و پژوهش وزارت ورزش و جوانان عصر روز یکشنبه هفتم آبان در شهر سنندج کلنگ زنی و افتتاح شد.

دو پروژه فرهنگی و آموزشی در شهر سنندج کلنگ زنی و افتتاح شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج، عبدالحمید احمدی معاون فرهنگی، آموزش و پژوهش وزارت ورزش و جوانان عصر روز یکشنبه هفتم آبان ماه در کردستان حضور یافت و دو پروژه فرهنگی و آموزشی را کلنگ زنی و افتتاح کرد.

معاون فرهنگی، آموزش و پژوهش وزارت ورزش و جوانان در بدو ورود احداث خانه جوان را در شهر سنندج را با حضور مدیرکل ورزش و جوانان کردستان و مسئولین استان کلنگ زنی کرد.

خانه جوان شهر سنندج در زمینی به مساحت دو هزار مترمربع احداث می شود و سه میلیارد و پانصد میلیون تومان از محل اعتبارات ملی و استانی برای ساخت این پروژه هزینه خواهد شد.

عبدالحمید احمدی در ادامه سفر خود به استان مجتمع هنر و رسانه کردستان را افتتاح کرد و در جمع مدیران سازمان های مردم نهاد قرار گرفت و از فعالیت های مختلف این مجتمع دیدن به عمل آورد.

در این مجتمع نشست ها و جلسات هم اندیشی، آموزش خبرنگاری، عکاسی خبری و سواد رسانه ای انجام می گیرد.

گفتنی است، عبدالحمید احمدی معاون فرهنگی، آموزش و پژوهش وزارت ورزش و جوانان بعد از افتتاح و کلنگ زنی دو پروژه فرهنگی و آموزشی در جلسه هیأت های ورزشی و مدیران سازمان های مردم نهاد حضور یافت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه