English

مهندس علوی:

مسوولان باید توجه ویژه ای به دستگاه های امداد رسان داشته باشند

نماینده مردم شهرستان های سنندج، کامیاران و دیواندره در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مسوولان باید توجه ویژه ای به دستگاه های امدادرسان داشته باشند گفت: متاسفانه کمبود بودجه و درآمد باعث شده که نیروهای آتش نشانی همواره چه از نظر درآمد و چه از نظر امکانات مشکلات زیادی را داشته باشند.

مسوولان باید توجه ویژه ای به دستگاه های امداد رسان داشته باشند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج، عصر دیروز مهندس علوی نماینده مردم شهرستانهای سنندج، دیواندره و کامیاران در مجلس شورای اسلامی ضمن بازدید از سازمان آتش نشانی سنندج با مدیرعامل و جمعی از آتش نشانان دیدار نمود.

نماینده مردم سنندج، دیواندره و کامیاران در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: فعالیت و خدمت در دستگاهی همچون شهرداری که بیشترین ارتباط را با مردم دارد همواره یاد آور خاطرات خوشی است.

مهندس سید احسن علوی بیان کرد: از دیدگاه مردم و دولت  سازمان ها ونهادی امداد گر که در مواقع بروز حوادث در صف اول خدمت و امداد رسانی هستند از جایگاه و ارزش ویژه ای برخوردارند.

وی گفت: آتش نشانی از جمله مشاغلی ا ست که به هیچ عنوان پرداخت حقوق و مزایا نمی تواند پاسخگوی عشق ،ایثارو از خودگذشتگی آنها باشد.

مهندس علوی با بیان اینکه مسوولان باید توجه ویژه ای به دستگاه های امداد رسان داشته باشند، گفت: متاسفانه کمبود بودجه و درآمد باعث شده که نیروهای آتش نشانی همواره چه از نظر درآمد و چه از نظر امکانات مشکلات زیادی را داشته باشند.

وی افزود: کار کردن در محیط امن با فعالیت یک آتش نشان که در مواقع بروز حوادث از جان خود می گذرد کاملا متفاوت است و باید اقدام لازم در جهت رفع مشکلات این قشر زحمتکش صورت پذیرد.

نماینده مردم شهرستان های سنندج، کامیاران و دیواندره در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: خوشبختانه استاندار جدید کردستان که فردی با دیدگاه اقتصادی است منصوب شده و امیدواریم بتواند با درایت و تدبیر خود در راستای رفع مشکلات استان گامهای اساسی بردارد.

مهندس علوی افزود: یک نفر بعنوان استاندار قطعاً به تنهایی نمی تواند در راستای اجرای برنامه ها و پیشبرد اهداف خود در جهت توسعه و آبادانی استان کار کند و در این بین باید تک تک مردم و مسوولین وی را در این راه دشوار یاری کنند.

وی در پایان  از زحمات تمامی آتش نشانان تقدیر و تشکر نمود و گفت : ما هم بعنوان نماینده و خدمتگذار شما در مجلس شورای اسلامی پیگیر تمامی مطالبات مردم و همچنین رفع مشکلات آتش نشانان هستیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه