English

با احداث ۲خیابان ۱۲ و ۱۶ متری :

تعاونی آب و فاضلاب شهرک ساحلی به بلوار ۳۶ متری نظام مهندسی سنندج وصل شد

معاون فنی و عمرانی شهرداری سنندج از احداث خیابان 12 متری و 16 متری تعاونی آب و فاضلاب واقع در شهرک ساحلی خبر داد و گفت : با احداث این دو خیابان دسترسی آسان ساکنان تعاونی آب و فاضلاب و همچنین آپارتمانهای کمیته امداد به بلوار 36 متری نظام مهندسی مهیا شد.

تعاونی آب و فاضلاب شهرک ساحلی به بلوار 36 متری نظام مهندسی سنندج وصل شد

به گزارش خبرنگارخبرگزاری موج ،دو خیابان 12 و16 متری در بلوار ساحلی احداث شد.معاون فنی و عمرانی شهرداری سنندج اظهار داشت : احداث خیابانهای جدید با هدف ایجاد دسترسیهای جدید  و در راستای سهولت در تردد شهروندان یکی از برنامه های عمرانی شهرداری است.

 محمد صدیق فتحی بیان کرد : با هدف سهولت در تردد ساکنان شرکت تعاونی آب و فاضلاب و همچنین آپارتمانهای کمیته امداد عملیات احداث دو خیابان 12 متری و 16 متری در دستور کار این شهرداری قرار گرفت.وی گفت : خیابان 12 متری شرکت آب و فاضلاب دارای طول 600 متری و عرض 12 متری است که با احداث آن به خیابان 16 متری وصل گردید.

خیابان 16متری

مهندس فتحی افزود : با احداث خیابان 12 متری و 16 متری این دو خیابان به بلوار 36 متری نظام مهندسی وصل شد.وی اعلام کرد : برای احداث این دو خیابان عملیاتی نظیر 6هزار متر مربع آسفالت ،2500 متر مکعب خاکبرداری ،یک هزار متر اساس ،1200  متر جدول گذاری و850 تن آسفالت صورت گرفت.

معاون فنی وعمرانی شهرداری سنندج هزینه احداث این دو خیابان را دومیلیارد ریال عنوان کرد و گفت : هزینه احداث این دو خیابان از محل اعتبارات داخلی شهرداری تامین شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه