English

مدیرکل کمیته امداد اردبیل:

رمضان، ماه نیکوکاری و کمک به فقرا است

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل گفت: ماه مبارک رمضان، ماه نیکوکاری است تا مردم بیش از پیش به فکر فقرا و محرومان جامعه بوده و با کمک‌های خود شادی‌بخش دل‌های آنها باشند.

رمضان، ماه نیکوکاری و کمک به فقرا است

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، حسین دشتی امروز در جمع خبرنگاران افزود: از فرصت مناسب ماه مبارک رمضان باید به خوبی بهره‌ ببریم و هر چقدر می‌توانیم به ایتام و مددجویان کمک کنیم.

وی با اشاره به اینکه به منظور رفع مشکلات ۳۸ هزار خانوار تحت حمایت از تمامی آحاد مختلف جامعه خواستار همکاری هستیم، بیان کرد: تهیه سبد غذایی برای مددجویان در ماه مبارک رمضان می‌تواند کمک شایانی را در حل بخشی از مسائل آنها به دنبال داشته باشد.

وی به کمک ۵۰۰ میلیون تومانی نیکوکاران اردبیلی از آغاز ماه مبارک رمضان تاکنون اشاره کرد و افزود: در کنار کمک‌های نقدی، بهترین کمک به مددجویان می‌تواند تهیه سبدغذایی باشد تا برخی از نیازهای اساسی آنها در ماه پر برکت رمضان رفع شود.

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل از برگزاری جشن رمضان و برنامه تلویزونی «یاشا محبت» در هفته اکرام و اطعام نیازمندان در میلاد کریم اهل بیت حضرت امام حسن مجتبی(ع) در مجتمع آموزشی ورزشی امام خمینی(ره) اردبیل خبر داد و گفت: این جشن با حضور مردم خیر اردبیل برگزار می‌شود تا در کنار معرفی محصولات خودکفایی و غرفه‌های فرهنگی، نیکوکاران بتوانند با ثبت‌نام در طرح اکرام ایتام و محسنین آینده درخشانی را برای کودکان تحت حمایت رقم بزنند.

دشتی با بیان اینکه جشن رمضان و برنامه تلویزیونی «یاشا محبت» از ۱۰ تا ۱۷ ماه مبارک رمضان در محوطه مجتمع آموزشی ورزشی امام خمینی(ره) برگزار می‌شود، افزود: برنامه‌های متنوعی برای مردم نیکوکار اردبیل در نظر گرفته شده است که با شرکت در این مراسم می‌توانند به یاری نیازمندان بشتابند.

وی با اشاره به اینکه جذب حامی برای ایتام و فرزندان طرح محسنین یکی از اهداف مهم در برگزاری جشن رمضان است، بیان کرد: هم‌اکنون ۱۲ هزار حامی یاری‌رسان ایتام و فرزندان خانوار تحت حمایت هستند که برای رقم زدن آتیه‌ای روشن و سرشار از موفقیت برای آنها نیازمند کمک‌های هر چه بیشتر حامیان هستیم.

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل با بیان اینکه مردم نوعدوست و روزه‌دار استان اردبیل می‌توانند با ارسال کد شماره یک به سامانه ارتباط مردمی ۳۰۰۰۳۳۳۳۴۵ حمایت خود را در قالب طرح اکرام ایتام و محسنین اعلام کنند، گفت: پس از ارسال پیام، امدادگران کمیته امداد در کمترین زمان با خیران تماس خواهند گرفت تا آنها نیز به جمع حامیان بپیوندند.

دشتی با اعلام اینکه حضور حداکثری مردم نوعدوست استان اردبیل در طرح‌های حمایتی «جشن رمضان» ‌سطح خدمت‌رسانی به خانوار تحت حمایت و ایتام نیازمند را ارتقا خواهد داد، بیان کرد: در عرصه حمایت و دستگیری از محرومان، خیران و نیکوکاران نقش بسزایی را ایفا می‌کنند که با بهره‌گیری از این ظرفیت‌ها می‌توان بخش قابل توجهی از نیازهای اساسی آنها را برطرف کرد.

 

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی