English

علی مالمیر:

۲۸ اردیبهشت بازدید از موزه های همدان رایگان است

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری همدان از رایگان شدن بازدید از موزه های همدان در روز 28 اردیبهشت به مناسبت روز جهانی موزه خبر داد.

28 اردیبهشت بازدید از موزه های همدان رایگان است

به گزارش خبرگزاری موج همدان، علی مالمیر، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری همدان با اشاره به این موضوع اظهار کرد: 28 اردیبهشت روز جهانی موزه و آغاز هفته میراث فرهنگی بازدید از همه اماکن زیر پوشش استان همدان رایگان است.

مالمیر با اشاره به آغاز عملیات حفاظت و مرمت اموال منقول تاریخی مکشوفه از میدان امام (ره) همدان در این هفته اظهار کرد: برگزاری کارگاه آموزشی کودک و حفاظت از دیگر برنامه‌ها به شمار می‌رود.

وی به برگزاری نمایشگاه عکس از بناهای تاریخی مرمت شده اشاره کرد و گفت: این نمایشگاه در موزه هگمتانه به مدت 7 روز برپا خواهد بود.

وی برپایی کارگاه باستان‌شناسی کودک در محل سایت باستان شناسی هگمتانه را از دیگر برنامه‌های هفته میراث فرهنگی در استان همدان برشمرد.

مدیر کل میراث با بیان اینکه به مناسبت هفته میراث فرهنگی رونمایی از کتاب سیمای گردشگری ملایر انجام خواهد شد گفت: هم‌اندیشی انجمن دوستداران و حافظان میراث فرهنگی و شاهنامه‌خوانی در ملایر و بازدید دانش‌آموزان از کارگاه و آزمایشگاه مرمت اموال منقول تاریخی موزه هگمتانه نیز از دیگر برنامه‌های این هفته به شمار می‌رود.

مالمیر به برگزاری کارگاه آموزشی نقاشی کودکان با موضوع میراث فرهنگی در ملایر اشاره کرد و افزود: اجرای مسابقه گزارش‌نویسی و نقاشی از آداب و رسوم مردم، اجرای مسابقه عکاسی از آثار تاریخی در اسدآباد، تجلیل از خادمان و حامیان میراث فرهنگی و برپایی نمایشگاه اموال فرهنگی تاریخی در تویسرکان از دیگر برنامه‌ها است.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری همدان تجلیل از نیروهای فعال یگان حفاظت میراث فرهنگی همدان و  ده‌ها برنامه فرهنگی دیگر را از جمله برنامه‌های هفته میراث فرهنگی در استان همدان عنوان کرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه